۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
پیک‌نیک در میدان جنگ

نمایشنامه "پیک‌نیک در میدان جنگ" نوشته "مهدی ایروانی" و با برداشتی آزاد از نمایشنامه ای به همین نام اثر "فرناندو آرابال" در خانه هنرمندان اصفهان خوانده می‌شود.

به گزارش ایمنا، در پنجاه و نهمین نشست برنامه "پاتوق یکشنبه‌های تئاتر"، خوانش نمایشنامه "پیک‌نیک در میدان جنگ" توسط "مهدی ایروانی" در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می‌شود.

این نمایشنامه برداشتی آزاد از نمایشنامه "فرناندور آرابال" است که توسط مهدی ایروانی بازنویسی و خوانده می‌شود.

نمایش "پیک در میدان جنگ" در فضایی فانتزی روایت می شود. فضایی فانتزی که با خشونت جنگ گره خورده است. تعدادی سنگر شنی که با گونی های پر از شن بیننده را به یاد جنگ خودمان می اندازد. چند صندوق مهمات، مقداری سیم خاردار، ساعت و یک تایر همه آن چیزهایی است هستند که قرار است ما را به یاد میدان جنگ بیاندازند. جنگی با طعم پیک نیک...

"فرناندو آرابال" نمایشنامه‌نویس شهیر اسپانیایی، تنها بازمانده نسل ابزوردنویسان است. از نمایشنامه‌های مهم این هنرمند می‌توان به "پیک نیک در میدان جنگ"، "دوچرخه مرد محکوم"، "سه چرخه"، "معمار و امپراتور آشور"، "و آن‌ها به گل دست‌بند زدند"، "دو جلاد"، "قبرستان ماشین‌ها" و "کنسرت در داخل یک تخم مرغ" اشاره کرد.

خوانش نمایشنامه "پیک‌نیک در میدان جنگ" نوشته "مهدی ایروانی" با برداشتی آزاد از نمایشنامه ای از "فرناندو آرابال" ازسوی خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان یک‌شنبه ۲۵ شهریورماه ساعت ۱۸ در خانه هنرمندان اصفهان، واقع در خیابان آبشار اول، پارک ایثارگران برگزار می شود.

کد خبر 353504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.