بازگشت شهدا پیام‌آور ایستادگی است

لنجان-رییس شورای اسلامی زرین شهر گفت: امروز به برکت خون شهدا و در سایه تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی در رفیع ترین قله ها ایستاده است.

سعید نادی زاده در حاشیه تشییع پیکر شهید گمنام در زرین شهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه فرهنگ ولایت پذیری شهدا باید نصب العین مردم و مسئولان باشد، اظهار کرد: یکی از بهترین راه های زنده نگه داشتن آرمان های شهدا ولایتمداری و ولایت پذیری است و قطعا برای باقی ماندن در مسیر انقلاب و شهادت باید ادامه دهنده این مسیر باشیم.

وی با بیان اینکه رمز بقاء انقلاب اسلامی و ترویج آن به خارج از مرزهای جغرافیایی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: امروز به برکت خون شهدا و در سایه تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی در رفیع ترین قله ها ایستاده است و باید توجه داشت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بیمه کننده این نظام بوده و بر همین اساس باید تلاش کنیم تا سیره و رفتار شهیدان در زندگی همگان جاری باشد.

رییس شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه بازگشت شهدا برای مردم و مسئولان مثل یک نشانه است، تصریح کرد: حضور شهید گمنام در این ایام که مصادف با ایام شهادت سرو و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) بوده، باعث تفکر بیشتر به واقعه عاشورا و ولایت پذیری جوانان ایران اسلامی برای حضور در جبهه های حق علیه باطل و لبیک به ولایت فقیه زمان خود است و قطعا حضور شهدای گمنام در این برهه زمانی درس عبرت است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم و مسئولان مهر تأییدی بر ادامه دادن راه شهدا برای مردم همیشه در صحنه زرین شهر است، گفت: امروز شاهد هستیم که جوان ها با شور و حالی وصف ناپذیر در صحنه استقبال و تشییع پیکر شهید گمنام دفاع مقدس حضور پیدا کرده اند.

نادی زاده با بیان اینکه عطر خون شهدا اجازه ذره‌ای انحراف از مسیر انقلاب را نخواهد داد، عنوان کرد: این حضور پرشور مردم به ویژه نسل سوم و چهارم نشان می دهد نسل جدید کشور نسلی فهیم و با بصیرت است که عاشقانه و با بصیرت در صحنه های مختلف حضور یافته و همانند زمان جنگ تحمیلی با گام‌های استوار پشت نظام، انقلاب و رهبری ایستاده‌اند و بازگشت شهدای دفاع مقدس پس سال ها نیز پیام‌آور ایستادگی و الهام‌بخش عبور از سختی‌ها است.

وی با بیان اینکه پیام شهدا خدمت گذاری به مردم و استکبارستیزی است، ادامه داد: شهدا جان خود را برای حفظ انقلاب هزینه کردند و برهمین اساس همه تا ابد مدیون شهدا هستیم و نباید فراموش کنیم بازگشت شهدای هشت سال دفاع مقدس آن هم در گمنامی پیام های متعددی را برای مردم و مسئولان به همراه دارد و باید با الگو قرار دادن راه شهدا پیام آن‌ها را با بصیرت و ایستادگی در برابر تمام سختی ها و توطئه های دشمنان به دنیا مخابره کنیم.

کد خبر 353474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.