۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
تصادف در بزرگراه شهید آقابابایی

ساعتی پیش دو دستگاه خودرو سواری به دلیل سرعت غیر مجاز و البته عدم رعایت فاصله ایمنی در بزرگراه شهید آقابابایی با یکدیگر تصادف کرده و باعث ایجاد ترافیک سنگین در این بزرگراه شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌شنبه ساعت 20:30–  روی پل‌های ارتباطی رودخانه اعم از فلزی، ابوذر، فردوسی و بزرگمهر مشکلی در رفت و آمد خودروها وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، مسیر حرکت در خیابان کمال اسماعیل حدفاصل میدان انقلاب تا تقاطع پاسداران ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود، اما بعد از تقاطع به سمت شمال پل فردوسی مسیر تردد روان است.

مسیر حرکت حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا پر حجم است، بلواردانشگاه از سمت میدان آزادی به سمت تقاطع توحید به دلیل توقف دوبل خودروها ترافیک نیمه سنگینی دارد.

میدان احمدآباد مسیر ورود به خیابان بزرگمهر از دیگر محورهایی است که توقف دوبل خودروها مانع از ترافیک روان شده، در محور غرب به شرق بلوارکشاورز نیز تردد خودروها به کندی صورت می‌گیرد.

سه راه هتل پل ورودی بلوار آیینه‌خانه به سمت پل ابوذر مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد، در مسیر شمال به جنوب اتوبان شهیدخرازی ترافیک بسیار سنگین است و هر لحظه به ترافیک خودروها افزوده می‌شود.

ساعتی پیش دو دستگاه خودرو سواری به دلیل سرعت غیر مجاز و البته عدم رعایت فاصله ایمنی در بزرگراه شهید آقابابایی با یکدیگر تصادف کرده و باعث ایجاد ترافیک سنگین در این بزرگراه شدند.

خروجی‌های زیرگذر میدان امام علی(ع) به سمت خیابان‌های هاتف و عبدالرزاق با ترافیک سنگینی رو به رو شده و ترافیک در خیابان عبدالرزاق تا چهارراه تختی نیز ادامه پیدا کرده است.

در میدان آزادی مسیر ورودی به سمت خیابان چهارباغ بالا به دلیل توقف تعداد زیادی از خودروهای تاکسی و مسافربرهای شخصی با ترافیک سنگینی مواجه شده است، در خیابان مدرس حدفاصل میدان قدس تا خیابان شهید ضابط‌زاده به دلیل حجم بالای ترافیک، تردد در مسیر BRT نیز علیرغم نصب دوربین‌های ثبت تخلف انجام می‌شود.

کد خبر 353465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.