مدیریت جهادی راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: همان طور که اعمال مدیریت جهادی باعث پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس شد، در شرایط کنونی نیز راه حل برون رفت از مشکلات همین اعمال مدیریت جهادی است

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر عسگری ظهر امروز (شنبه) در نشست کمیته ستاد هفته دفاع مقدس استان اصفهان با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی برگرفته از پویایی، ایستادگی و تقابل با کفر است، اظهار کرد: محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته و با الگوگیری از آن، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دستاوردهای معنوی و مادی بسیاری داشته است.

وی افزود: ترسوها، شکاک‌ها و دنیاطلبان همیشه و در همه زمان‌ها باعث مشکلات می‌شدند و چه بسا امروزه هم این سه دسته عامل بسیاری از معضلات کنونی جامعه هستند؛ این سه دسته را باید شناسایی و رسوا کرد  و انتظار داشت با پشتوانه عاشورایی، دولت و قوه قضاییه مطالبات جدی مردم را پاسخ دهند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات  اسلامی  استان اصفهان با اشاره به شرایط فعلی و جنگ روانی که دشمن به راه انداخته، تصریح کرد: امروزه منافقینی که دستشان به خون جوانان آلوده است و سرسپردگی خود را به دشمنان اسلام نشان داده‌اند، مدعی و به دنبال به آشوب کشیدن کشور با بزرگنمایی مشکلات هستند.

وی خاطر نشان کرد: همان طور که اعمال مدیریت جهادی باعث پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس شد، در شرایط کنونی نیز راه حل برون رفت از مشکلات همین اعمال مدیریت جهادی است. مسئولان باید بدانند که این میز و صندلی‌ها و پست و مقام، آزمونی الهی است؛ از این رو علاوه بر مسئولان، مبلغان و رسانه‌ها باید بر اساس فرهنگ ایثار و شهادت و عاشورایی، آرمان های شهدا را برای جوانان روشنگری و در ترویج آن کوشا باشند.

عسگری یادآور شد: در بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های بسیاری پیش بینی شده که از جمله آنها تشییع پنج شهید بنام و ۹ شهید گمنام در روز دوشنبه -۲۶ شهریور- در غرب اصفهان است؛ همچنین رژه نیروهای مسلح، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا و ... از دیگر برنامه های درنطر گرفته شده در هفته دفاع مقدس است.

کد خبر 353452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.