آذری: با تجربه تر از آنم که قافیه را ببازم/فراموش نکنید در معرض سقوط بودید

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از شکست تیم فوتبال ذوب آهن مقابل پدیده مشهد و حذف این تیم از جام حذفی، سعید آذری در پستی اینستاگرامی ضمن حمایت از کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن، از هواداران خواست روزهای بد ذوب آهن را به یاد آورند و فراموش نکنند که روزی در معرض سقوط قرار داشتند.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن نوشت: "به امید نمازی و تیم ایمان دارم، تحت تاثیر دشنام ها و نظریات غیر کارشناسی قرار نمی گیرم و با حمایت و ایستادگی موفق می شویم. هیچ وقت روزهای بدی را که پشت سر گذاشتیم فراموش نمی کنم، با تجربه تر از آن هستم که قافیه را ببازم. این تیم با همه توان ادامه می‌دهد و موفق می‌شود ولی تسلیم یک عده سود جو نخواهم شد.

من تا آخرین لحظه با همه مشکلات مبارزه می کنم، متاسف هستم برای آدمهایی که به این زودی ناامید شدند و توهین کردند. مطمئن باشید باج به هیچکس نداده و نمی دهم. افتخاراتی که برای باشگاه توسط من و همکارانم به وجود آمده حاصل تلاش و ممارست شبانه روزی در طی پنج سال بوده است. باشگاهی که در معرض نابودی بود، بیاد داشته باشید کجا بودید و کجا رسیدید. این را برای کاسه های داغتر از آشی میگوم که با کمال بی ادبی به من و مربی تیم توهین کردند. هیچ وقت فراموش نکنید در معرض سقوط بودید."

کد خبر 353327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.