بازیکنانمان زحمت زیادی برای پیروزی کشیدند/بدون اسپانسر به مشکل می خوریم

سرمربی پدیده گفت: نمی توانیم از این پیروزی زیاد خوشحال باشیم ولی امیدوارم همین روند را طی کنیم. بازیکنانمان زحمت زیادی برای برد کشیدند و به آن ها تبریک می گویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل محمدی سرمربی پدیده مشهد در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن گفت: این هفتمین بازی ما در این فصل بود که یکی از بهترین بازی هایمان را ارائه دادیم. بازی بسیار تاکتیکی و بازیکنانمان تمرکز خوبی داشتند و امروز نشان دادیم که تیم برتر زمین بودیم. موقعیت های زیادی را از دست دادیم، حریف ما بسیار نامدار بود و انگیزه زیادی داشت اما بازیکنان ما با تمرکز بالایی که داشتند، در این بازی پیروز شدند.

وی افزود: هنوز اول راه در جام حذفی هستیم و نمی توانیم از این پیروزی زیاد خوشحال باشیم ولی امیدوارم همین روند را طی کنیم. بازیکنانمان زحمت زیادی برای برد کشیدند و به آن ها تبریک می گویم.

سرمربی پدیده خاطرنشان کرد: ذوب آهن به نسبت بازی لیگ برتر، تغییراتی در تیم خود ایجاد کرده بود اما فکر می کنم بازی ما در لیگ در برابر این تیم، شناخت پدیده را از ذوب آهن بیشتر کرد و نقاط ضعفمان را در مقابل این تیم پوشاندیم. توانستیم فضاهای حمله حریف را با دفاع مناسب ببندیم و برای ذوب آهن هم در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم ضمن اینکه زحمات مسئولان این تیم قابل تقدیر است.

وی افزود: مشکلات زیادی را داریم اما طبق صحبت هایی که در هفته جاری داشتیم، با اسپانسر جدیدی صحبت کردیم و به ما قول داده شد که این مشکلات حل شود. اگر این اتفاق نیافتد، به مشکلات بزرگتری برخورد خواهیم کرد و تنها نماینده شرق کشور، دچار مشکلات شدیدتری خواهد شد.

گل‌محمدی تاکید کرد: برای موفقیت یک تیم، فقط بحث های فنی و داخل زمین ملاک نیست، عوامل زیادی وجود دارد که یک تیم بتواند قهرمان شود یا سهمیه بگیرد. این فاکتورها و این عوامل باید در کنار تیم باشد و مشکلات مالی ما بالاخره حل شود. به کمک مسئولین شهر و استان، امیدواریم این مشکلات حل شود و بازیکنان ما که با جان و دل بازی می کنند، حمایت شوند.

کد خبر 353316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.