نمازی زاده: برای قهرمانی باید همه تیم ها را شکست دهیم

سرمربی ذوب آهن گفت: برخی تیم ها با تیم های کوچک تر بازی می کنند و ذوب آهن به صدرنشین لیگ برتر می رود ولی خوشحالیم که می توانیم درصورت شکست دادن پدیده، شروع قدرتمندی در جام حذفی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نمازی سرمربی تیم ذوب آهن پیش از دیدار تیمش در جام حذفی برابر پدیده مشهد، گفت: فردا مقابل تیمی بازی داریم که در هفته گذشته مقابل آن ها شکست خوردیم و انگیزه زیادی برای جبران این شکست داریم. بیشترین تلاش خود را انجام می دهیم که بتوانیم در جام حذفی به موفقیت دست یابیم.

وی ادامه داد: مصدومیت حسن زاده، یک مصدومیت قدیمی بود و به این دلیل باشگاه تصمیم به قطع همکاری با وی گرفت. حبیب زاده تا یکی دو هفته دیگر قادر به بازی نیست و در خط حمله فقط ادی هرناندز، حسینی و گابریل را در اختیار داریم.

سرمربی ذوب آهن، خاطر نشان کرد: مطمئنا با جریان لیگ می توانیم شناخت بهتری از تیم ها داشته باشیم و در مقابل پدیده نیز با استفاده از تجریبات هفته گذشته مان، به دنبال پیروزی هستیم.

وی تصریح کرد: از اول فصل گفته ام که زیاد دوست ندارم راجع به داوری صحبت کنم. اما در هفته گذشته بازی های هفته اول تا به اینجای ذوب آهن را بررسی کردم و واقعا یک بی عدالتی بزرگ نسبت به ذوب آهن صورت گرفته است. امیدوارم این مسئله توقف پیدا کند، بتوانیم حقمان را در زمین بگیریم و اینقدر امتیاز از دست ندهیم.

نمازی زاده تصریح کرد: دوست ندارم بهانه گیری کنم اما امتیازات زیادی را به خاطر داوری از دست دادیم و داوران نباید سرنوشت بازی را اینگونه تغییر دهند. در بازی با استقلال، ووریا غفوری باید اخراج می شد و اگر این کارت قرمز داده می شد، نتیجه بازی کاملا تغییر می کرد. در بازی با سپاهان هم روی یک تکل ساده، بازیکن ما اخراج شد و وقتی ده نفره شدیم، جبران بازی برای ما بسیار سخت تر بود.

وی تاکید کرد: در بازی با پدیده هم یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد و این باعث می شود که تیم ما روحیه خود را از دست بدهد. آقای اصفهانیان در بازی با سپاهان، اظهار کرد که یک پنالتی برای حریف گرفته نشد اما آیا به این موضوع اشاره شد که در دقیقه ۳۵ بازی با پدیده، یک خطای مسلم روی بازیکن ما که در حال گل زدن بود، گرفته نشد؟ امیدوارم داوری ها بهتر شود و نه تنها تیم ذوب آهن، بلکه هر تیمی که از داوری ضربه خورده است، در ادامه لیگ حقش را بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: محسن مسلمان به خاطر مشکل همسترینگ در دو بازی قبلی ما حضور نداشت، اما فردا می تواند به میدان برود. معتقدم از بازیکنانم تا جایی که می شود استفاده کنم و سعی دارم به بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند بازی دهم، اما معتقد نیستم که در جام حذفی از دروازه بان دوم تیمم استفاده کنم.

نمازی زاده اظهار کرد: فوتبال مالکانه خوبی را ارائه داده ایم و در هر ۶ بازی لیگ، تیم برتر زمین بودیم. در برخی بازی ها نتایج را از دست دادیم که یکی از دلایل آن، اشتباهات داوری و دلیل دیگر آن ایجاد نکردن موقعیت به اندازه کافی است. اما در حال حاضر روی مسئله دوم در حال کار کردن هستیم.

وی اضافه کرد: در بازی پدیده، پنج موقعیت بسیار خوب داشتیم که این فرصت ها را از دست دادیم. همین‌طور سه تن از مهاجمان ذوب آهن یعنی حسن زاده، تبریزی و حبیب زاده را از اول فصل در اختیار نداشتیم و این لطمه زیادی در خط حمله به ما زد.به دنبال جذب بازیکن در خط حمله هستیم اما هر بازیکنی را نمی خواهیم و به کیفیت بازیکنان توجه زیادی می کنیم. البته اول باید تیمی شویم که گل نمی خورد و وقتی این اتفاق رخ دهد، می توانیم در بازی ها به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: برخی تیم ها با تیم های کوچک تر بازی می کنند و ذوب آهن به صدرنشین لیگ برتر می رود اما من معتقدم برای قهرمانی، باید همه تیم ها را شکست دهیم و خوشحالیم که می توانیم درصورت شکست دادن پدیده، شروع قدرتمندی در جام حذفی داشته باشیم. 

همینطور طبق اعلام مدیر رسانه ای باشگاه ذوب آهن، یحیی گل محمدی به دلیل تاخیر در پرواز نتوانست به کنفرانس خبری پیش از این بازی برسد.

کد خبر 353226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.