درخشش فیلمسازان اصفهانی در جشنواره آگر

اعضای انجمن سینمای جوانان اصفهان در جشنواره منطقه ای فیلم و عکس «آگر» ملایر خوش درخشیدند.

به گزارش ایمنا، فیلم کوتاه«فنگ شویی وارونه» به کارگردانی زیور حجتی جایزه بهترین فیلم داستانی و جایزه بهترین تصویربرداری را کسب کرده همچنین جایزه بهترین صدابرداری به علی کاظمی برای فیلم کوتاه «۱۳۷۶۹» و جایزه دوم بهترین عکس به محمد حسین پاکدل دو دیپلم افتخار و جایزه نقدی به عکسهای امین دهقان و بابک مهرافشار و جایزه ویژه مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به بازیگر کودک و معلول فیلم کوتاه مستند دایره کوچک ما ایمان توفیقی کیا تعلق گرفت.

سرپرست انجمن سینما جوانان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد:  امسال شهرداری اصفهان ۳۸ فیلم کوتاه را برای جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان حمایت کرد و فیلم "فنگ شوی وارونه"  یکی از فیلم های تولید شده بود که جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری جشنواره منطقه ای "آگر" ملایر را کسب کرد.

 سید محمد طباطبایی افزود: مجری طرح این فیلم انجمن سینما جوان اصفهان و تهیه کننده آن شهرداری اصفهان بود و باید از حمایت های شهرداری اصفهان و مسئولین تشکر کنیم چرا که در سه سالی که پروسه تولید این فیلم ها به طول انجامید در کنار ما بودند و از این حرکت حمایت کردند.

وی با اشاره با اینکه این موفقیت ها آغاز راه است و افتخارات بزرگتری را برای این فیلم ها پیش بینی می کنیم، گفت: حوزه سینما به این حرکت و حمایت ها نیاز دارد، اما نگران هستیم که آیا مسئولان شهرداری باز هم از فیلمسازان جوان حمایت می کنند؟ مطمئنا موفقیت های فیلمسازان برای آینده سینما اصفهان چشمگیر خواهد بود.

سرپرست انجمن سینما اصفهان افزود: علاوه بر فیلم های کوتاه اصفهان به خصوص فیلمسازان جوان که آینده سازان این سینما هستند باید از فیلم های بلند نیز حمایت شود تا اصفهان به دلیل وجود جشنواره به قطب فیلم سازی کودک و نوجوان تبدیل شود.

مدیر انجمن سینما جوانان اصفهان با بیان اینکه اگر حمایت از فیلمسازان جوان ادامه داشته باشد شک نکنید آینده سینمای اصفهان تامین خواهد شد، گفت: بسیاری از این فلمسازان در حال حاضر آمادگی لازم برای ساختن فیلم ها بلند را پیدا کرده اند و من از مسئولین شهرداری خواهشمندام که اگر قرار است فیلم بلندی در اصفهان ساخته شود از همین جوانانی که سه سال است کار کرده اند  و نگاه جدید و هنری داشته و فیلم هایشان قابل دفاع بوده استفاده کنند و از نهادهای متولی تقاضا دارم که روی این بچه ها که نزدیک به ۲۰ نفر هستند سرمایه گذاری کنند فکر می کنم می تواند اتفاق های خوبی در اصفهان بیافتد.

کد خبر 353215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.