اجرای بیش از ۹۰۰ برنامه تابستانی در باغ فدک

در تابستان ۹۷ شهروندان اصفهانی و مسافران از اجرای بیش از ۹۰۰ برنامه فرهنگی و تفریحی در مجموعه تفریحی باغ فدک بهره‌مند شدند.

رییس اداره تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: تابستان سال جاری در باغ فدک هر پنجشنبه برنامه‌های جشنواره‌ای همراه با مسابقه‌های شاد خانوادگی برگزار شد که مورد استقبال گسترده شهروندان قرار گرفت.

نفسیه گلشیرازی با بیان اینکه ۱۸۰ میلیون تومان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی در تابستان ۹۷ در نظر گرفته شده بود، گفت: با مشارکت ۸۰ درصدی مردم، برنامه‌ها در مناطق مختلف به ویژه محله‌های محروم شهر برگزار شد.

رییس اداره تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با بودجه اندکی که در اختیار داشتیم هزینه‌های جانبی را کاهش دادیم تا برنامه‌های بیشتری برای مردم اجرا کنیم.

وی ادامه داد: اداره تفریح شهرداری اصفهان از نهادها و مؤسسات خصوصی دعوت کرده تا با همکاری و تعامل برای سلامت روح و روان مردم و شادی و نشاط آنها در وضعیتی که در آن به سر می بریم، گام بردارد، در فصول دیگر سال جنس برنامه‌ها با برنامه‌های تابستانه تغییر می‌کند و متناسب با ایام مختلف، ویژه برنامه‌هایی در سطح شهر برگزار می‌شود.

کد خبر 353198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.