۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
ضوابط حفاری در معابر شهری

رییس اداره جابه جایی تاسیسات معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: حفاری توسط شرکت‌های خدماتی آب، برق، گاز و مخابرات برای خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان با هماهنگی شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

سید ابراهیم حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: برای حفاری شرکت‌های خدمت‌رسان در مناطق مسکونی بر اساس ضوابط، نماینده شرکت‌ها برای دریافت مجوز حفاری جهت ارایه انشعاب به فرد متقاضی به شهرداری مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه پس از درخواست حفاری نماینده شهرداری بازدید از محل مورد نظر را با بررسی نوع آسفالت و شرایط معبر انجام خواهد داد، افزود: بر اساس گزارش نماینده شهرداری تصمیم‌گیری نهایی برای انجام حفاری گرفته می‌شود و هزینه‌ای طبق مصوبه شورای شهر و بر اساس خسارتی که به آسفالت یا پیاده رو وارد می‌شود، از متقاضیان دریافت و مجوز برای شرکت مربوطه جهت نصب انشعاب صادر خواهد شد.

رییس اداره جابه جایی تاسیسات معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: پس از صدور مجوز، حفاری و ایجاد انشعاب، پیمانکار شرکت خدمت‌رسان موظف است بر اساس مهلتی که شهرداری اعلام کرده، محل حفاری را پُرسازی و آسفالت کند.

وی اظهارکرد: گاهی مشاهده می‌شود که بعضی از شرکت‌های خدمات رسان در مدت زمان مقرر نسبت به پر سازی محل حفاری اقدام نمی‌کنند که در این مواقع شهرداری رأساً نسبت به روکش و مرمت محل اقدام و هزینه آن را به شرکت خدمات رسان اعلام می‌کند.

کد خبر 353115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.