انداختن تقصیر به گردن اصلاح طلبان بی انصافی است

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان دادستان کل کشور گفت: شرایط پیش آمده در کشور محصول عملکرد همه جناح های سیاسی کشور است.

به گزارش ایمنا، محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور روز چهارشنبه در همایش تخصصی دادستان‌های مراکز استان، طی اظهارنظری اصلاح طلبان را  «مدعی» خوانده و گفته بود: بیش از سه چهارم سنوات بعد انقلاب، فرمان دست اصلاح طلبان بوده است، اما ببینید آنها چه کرده‌اند؟

 به دنبال این اظهارات، محمد کاظمی، خاطرنشان کرد: آنچه در کشور پیش آمده حاصل عملکرد همه کسانی است که در ۴۰ سال گذشته در قوا و نهادهای مختلف کشور مسئولیت داشته اند.

عضو هیأت رییسه فراکسیون امید تاکید کرد: همه جریانات حاکم، فارغ از اصلاح طلب یا اصولگرا در شکل گیری این وضعیت سهیم بوده اند؛ بنابراین شرایط پیش آمده متوجه همه مسئولان است.

کاظمی تصریح کرد: اینکه در این شرایط خاص ما تقصیر را به گردن اصلاح طلبان بیاندازیم، بی انصافی است.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: بالاخره در این ۴۰ سال، اصولگراها، اصلاح طلبان و همچنین افرادی که نه اصلاح طلب بوده و نه اصولگرا، در قدرت سهیم بوده اند. الان هم که دولت روحانی مدعی است، اصلاح طلب نیست و اگر بخواهیم دقیق و درست نگاه کنیم آقای روحانی بیشتر در اردوگاه اصولگراها قابل تعریف است.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در انتها خاطرنشان کرد: بنابراین می بینیم که مسئولیت وضعیت فعلی کشور با همه جناح ها و قوای مختلف است و نمی توان و نباید وضعیت فعلی را به گردن یک جناح انداخت.

کد خبر 352686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.