ما را ببینید و بشنوید و بخوانید...

علیرضا رضاداد، دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان، امشب -۱۴ شهریور ماه- در آیین اختامیه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان پیامی از سوی نوجوانان قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به گفته رضا داد این پیام از سوی نوجوان به این جشنواره داده شده و به جای سخنرانی آن را قرائت کرد.

در ابتدای این پیام آمده است "روزها و سال ها با شتاب می گذرند و ستاره های دنباله دار رد می شوند و مشکلاتی به چشم می آیند و از سر باز می شوند. آدم هایی از چشم می افتند و به چشم می آیند. تشنه دیده شدن و شنیده شدن هستیم، ما نوجوانیم و تا بی نهایت وقت نداریم.

نوجوانی بخشی از مسیر پر تلاطم زندگی ما است. گروهی هستیم که گاهی هدف هایشان گم می شود. در تلاشیم برای کسب اعتماد و فرصت از جامعه و مسئولان. این راه دشوار برای ما زمانی زیباست که مسئولیتی به ما داده شود و اعتماد ایجاد گردد.

در ادامه آمده: درست است که هیجانات خاص خود را داریم اما همه یک هدف داریم که پیشرفت است. تمام مسائل نوجوانان در کلاس درس توضیح داده نمی شود. لازمه این پیشرفت، توجه مسئولان، هنرمندان و بزرگ‌ترها است.

ما جوان فردا و بزرگ پس فردا هستیم و مگر شعار جشنواره این نیست که ما ارزشمندترین سرمایه شما هستیم. پس تا دیر نشده، ما را ببینید و بشنوید و بخوانید."

وی پس از قرائت این متن خطاب به حاضران گفت: آماده بودم که گزارشی از برگزاری تقدیمتان کنم. اما دو روز پیش در جمع نوجوانانی بودم که مرا مامور کردند حامل پیغامی به شما، به خودم و به مسئولان باشم. فکر می کنم که شما هم خشنودتر شدید که به قول وزیر عزیزمان، شنیدن، اولین گام برای گفت و گو کردن است.

کد خبر 352651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.