مدیریت شهر بر روی برنامه‌های کوتاه مدت متمرکز شود

یک کارشناس شهرسازی گفت: مدیریت شهری باید بر روی برنامه های کوتاه مدت و زودبازده متمرکز شود تا علاوه بر اینکه برنامه های بلند مدت را تحت تاثیر قرار ندهد، برنامه های جدید آغاز شود.

مهرداد کیهان‌فر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهر موقعی پویا است که جریانات اقتصادی به خوبی اتفاق بیفتد، وقتی تعاملات اقتصادی بین مردم رواج داشته باشد، نشاط هم وجود خواهد داشت.

وی با ابراز نگرانی از اینکه در یکسال گذشته کشور و پیرو آن شهر اصفهان دچار مسائل زیاد اقتصادی شده است، افزود: افزایش مشکلات اقتصادی باعث شده روند توسعه در بخش‌های مختلف شهر به کندی پیش رود، در شرایط به وجود آمده برنامه‌ریزی خاصی نمی‌توان انجام داد و برنامه‌ها منوط شده به این که شرایط اقتصادی ثبات پیدا کند.

این کارشناس شهرسازی با بیان اینکه توسعه و پویایی شهر در گرو توسعه اقتصادی و فرآیندهای اقتصادی است، تصریح کرد: با توجه به مشکلات شدید به وجود آمده، به نوعی شهر دستخوش مسایل اقتصادی کشور شده است.

کیهان‌فر تاکید کرد: مدیریت شهری باید بر روی برنامه های کوتاه مدت و زودبازده متمرکز شود تا علاوه بر اینکه برنامه های بلند مدت را تحت تاثیر قرار ندهد، برنامه های جدید آغاز شود.

وی تنها راه نجات از شرایط کنونی را بازگشت به مردم دانست و افزود: تعامل و مشارکت اجتماعی و به مشارکت گذاشتن برنامه‌های شهری با مردم یکی از راهکارهای موفقیت مدیریت شهری است.

کد خبر 352594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.