دهمین مرکز معاینه فنی استان اصفهان افتتاح شد

دهمین مرکز معاینه فنی مکانیزه خودروهای سنگین و نیمه سنگین استان اصفهان با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی ورئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان،‌ مهدی خضری در آئین افتتاح این پروژه، اظهار کرد: ایجاد مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در مسیرهای اصلی عبور و مرور استان اصفهان یکی از اهداف و چشم اندازهای مهم این اداره کل بود.

مدیرکل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه این مرکز با سرمایه گذاری بیش از ۳۰میلیارد ریالی بخش خصوصی افتتاح شده است، افزود: با راه اندازی این مرکز ارائه خدمات به دارندگان خودروهای سنگین در شهرستان شاهین شهر به عنوان یکی از اصلی ترین محورهای ترانزیتی استان اصفهان تسهیل شد.

خضری با اشاره به  فعالیت۴۶۰ شرکت حمل و نقل و ۳۵ هزار ناوگان فعال در بخش حمل‌ونقل کالای این استان، گفت: ارزیابی فنی خودروهای سنگین یکی از راه های پیشگیری از حوادث جاده ای و بروز مشکلات متعاقب آن برای مردم و دولت است.

وی با تاکید بر اهمیت راه اندازی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در اصفهان، تصریح کرد: هزینه ای که برای پیشگیری از حوادث جاده ای انجام می شود به مراتب از هزینه هایی که دولت، جامعه و خانواده های آسیب دیدگان پس از حوادث متحمل می شوند، کمتر است .

مدیرکل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان یکی دیگر از فواید راه اندازی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین را کمک به بهبود کیفیت هوا و حفاظت از محیط زیست عنوان کرد.

کد خبر 352461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.