میدان امام حسین(ع) سده لنجان، مکمل پروژه پل غدیر است

لنجان-شهردار سده لنجان گفت: پروژه میدان امام حسین(ع) و بلوار بصیرت شهر سده لنجان مکمل پروژه پل غدیر بوده که نقش مهمی را در کاهش بار ترافیکی داشته و پدافند غیرعامل این پروژه بزرگ به شمار می آید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حسن ناظم الرعایا در امروز(دوشنبه) در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه میدان امام حسین(ع) و بلوار بصیرت شهر سده لنجان اظهار کرد: این پروژه که در قسمت شمالی این شهر قرار دارد دارای چندین ویژگی منحصر به فرد است چراکه مکمل پروژه پل غدیر بوده و نقش مهمی را در کاهش بار ترافیکی داشته و پدافند غیرعامل این پروژه بزرگ به شمار می آید.

وی افزود: پروژه میدان امام حسین(ع) و بلوار بصیرت شهر سده لنجان نقش مهمی را در تسهیل رفت و آمد شهروندان خصوصا گردشگران ایفا می کند و از سوی دیگر این پروژه جزء پروژه های دوستداران محیط زیست به شمار می آید چراکه در این پروژه به دلیل کمبود نقدینگی با سرباره های کانورتر کارخانه ذوب آهن اجرایی کردیم و این سرباره ها در گذشته به عنوان یک معضل در شهرستان لنجان مطرح بود.

شهردار سده لنجان تصریح کرد: از سوی دیگر با توجه به منابع آب و بحران زاینده رود طراحی فضای سبز این میدان و بلوار با استفاده از گونه های درختان سازگار با خشکسالی انجام گرفته که در طول سال بیش از مرحله آبیاری نیازمند آب نخواهند بود.

وی پروژه میدان امام حسین(ع) و بلوار بصیرت شهر سده لنجان را پروژه ای مشارکتی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر شهرداری ها باید بتوانیم با مشارکت یکدیگر گام های خوبی در زمینه توسعه شهر و اجرای پروژه های شهرداری برداریم برهمین اساس شاهدیم قیر مورد نیاز این پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در اختیار شهرداری سده لنجان قرار گرفت، کارخانه ذوب آهن نیز مصالح مورد نیاز برای زیرسازی مسیر را در اختیار شهرداری قرار دادند و شهرداری سده لنجان نیز اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان را برای این پروژه از منابع داخلی خود اختصاص داد.

ناظم الرعایا اضافه کرد: با توجه به فرسوده بودن آسفالت ادامه این کمربندی تا سه راهی ورنامخواست نیازمند میزانی قیر هستیم و امیدواریم با مساعدت معاون وزیر راه و شهرسازی این میزان قیر تامین و در اختیار شهرداری قرار گیرد تا بتوانیم با اجرای آسفالت این مسیر رضایتمندی بیشتر مردم را رقم بزنیم.

کد خبر 352411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.