خداحافظی کاپیتان تیم ملی واترپلو با اشک و آب+عکس

کاپیتان تیم ملی واترپلو بعد از کسب مدال برنز بازی های آسیایی ۲۰۱۸ از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش ایمنا، علی پیروزخواه بازیکن باتجربه تیم ملی واترپلو و کاپیتان این تیم که نقش ویژه ای در کسب مدال برنز بازی های آسیایی بعد از ۴۴ سال داشت، بعد از رسیدن به این مدال تصمیم به خداحافظی گرفت.

کاپیتان تیم ملی واترپلو در حین اینکه مثل تمامی بازیکنان از کسب این مدال خوشحال بود، اشک می ریخت و تصمیم خود را اعلام کرد و بعد از اینکه سایر بازیکنان متوجه شدند کاپیتان تیم ملی قصد خداحافظی دارد، او را در آغوش گرفتند و اشک ریختند.

وی در بسیاری از موفقیت های سالهای اخیر، همراه تیم ملی بوده است و هر مربی فارغ از تفاوت سبک و سلیقه به این ورزشکار پرتلاش اطمینان داشت. پیروزخواه این روزها علاوه بر مسابقات لیگ برتر واترپلو امیدوار به درخشش در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ بود و اعزام نشدن تیم ایران به بازیهای آسیایی در دو دوره گذشته مانع از حضور او در این تورنومنت معتبر شده بود.

قهرمانی مسابقات توسعه جهانی واترپلو (فیناترافی) سال ۲۰۱۵، نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی ساحلی پوکت سال ۲۰۱۴، حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، حضور در مسابقات انتخابی المپیک فوژان ۲۰۱۵، حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا توکیو ۲۰۱۶، عضویت در تیم ملی واترپلوی ایران در رده های سنی مختلف و چندین عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر واترپلو از جمله فعالیت های وی در دوران ورزش حرفه ای بوده است.

کد خبر 352226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.