بزرگداشت فریال بهزاد در سینما فلسطین اصفهان

"فریال بهزاد" نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینمای کودک و نوجوان در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان تقدیر می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، بزرگداشت "فریال بهزاد" نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینمای کودک و نوجوان در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شنبه دهم شهریور ماه در شهر اصفهان برگزار می شود.

در این مراسم که از ساعت ۱۸ در سینما فلسطین اصفهان برگزار می شود، غلامرضا آزادی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینمای کودک و نوجوان، سیامک شایقی کارگردان، نویسنده و منتقد سینما و بهرام دهقانی تدوینگر حضور دارند.

"فریال بهزاد" متولد چهارم اردیبهشت ۱۳۳۴ در گرگان است. وی تاکنون کارگردانی فیلم های سینمایی «شور زندگی»، «حریر»، «کاکلی»، نویسندگی و کارگردانی «دره شاپرک ها»، «پرستوهای عاشق» و مجموعه های تلویزیونی «گروه هفت»، «ویروس»، «قصه شب یلدا»، «آتش دل» را برعهده داشته است.

دریافت جایزه نقره‌ای بهترین کارگردانی از جشنواره A.B.U  شیراز و جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره جیفونی(ایتالیا) برای فیلم «کاکلی»، دیپلم افتخار بهترین فیلم از جشنواره کودک و نوجوان و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی از جشنواره کودک و نوجوان برای فیلم «دره شاپرک ها» از عناوین این سینماگر برجسته است.

کد خبر 352172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.