۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
جوان ۲۶ ساله در زاینده رود غرق شد

لنجان-مسئول ایستگاه آتش نشانی باغبادران گفت: جوان ۲۶ ساله به دلیل ناآشنایی به فنون شنا در رودخانه زاینده رود در روستای چم یوسفعلی دچاره حادثه شد و جان خود را از دست داد.

محمد اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: یک مورد حادثه غرق شدگی در رودخانه زاینده رود در محدوده روستای چم یوسفعلی از توابع بخش باغبهادران به سامانه ۱۲۵ گزارش شد.

وی افزود: با توجه به آماده‌باش کامل تیم غواصی ایستگاه آتش‌نشانی باغبادران در ایام تابستان، با هماهنگی‌های لازم با این تیم غواصی به محل حادثه اعزام شد.

مسئول ایستگاه آتش نشانی باغبادران تصریح کرد: قبل از حضور تیم غواصی حاضران در محل حادثه، پیکر جوان ۲۶ ساله را از آب خارج کرده و به نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ تحویل داده بودند، اما در بررسی کارشناسان علت این حادثه ناآشنایی به فنون شنا اعلام شد.

وی از حادثه غرق شدگی دیگری در رودخانه وشمندجان باغبهادران خبر داد و اظهار کرد: در تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵مبنی برغرق شدن نوجوان ۱۵ ساله ای در رودخانه وشمندجان باغبهادران تیم غواصی ایستگاه آتش‌نشانی باغبادران به محل حادثه اعزام شد.

اسماعیلی گفت: بدن این نوجوان ۱۵ ساله توسط حاضران در محل حادثه نیز به خارج از آب منتقل شده و به نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شده بود، اما با وجود انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای اورژانس این نوجوان به دلیل از دست دادن علایم حیاتی جان جان خود را از دست داد.

کد خبر 352148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.