برگزاری جشن بزرگ ولایی غدیر در میدان علی‎‌خانی ملک‌شهر

در شب عید غدیر میدان علی‎‌خانی ملک‌شهر میزبان برگزاری «جشن بزرگ ولایی غدیر» به همت شهرداری منطقه ۱۲ اصفهان و با حضور بیش از سه هزار نفر از شهروندان اصفهانی بود.

رییس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۲ اصفهان با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه عید غدیر بزرگترین عید شیعیان است، به منظور گرامیداشت این عید خجسته و باشکوه همچنین ایجاد شور و نشاط در میان شهروندان اصفهانی شهرداری منطقه ۱۲ اصفهان، اقدام به برگزاری جشن بزرگ ولایی غدیر کرد.

اکرم قپانچی افزود: در جشن «جشن بزرگ ولایی غدیر»   مولودی‌خوانی، دف‌نوازی گروهی به مناسبت عید غدیر و امامت حضرت علی(ع)، خطابه خوانی توسط «علی فقیه» نوجوان ۱۰ ساله‌ اجرا شد و «بهروز مسایلی» از خوانندگان مطرح کشوری نیز چند ترانه زیبای خود را به نمایش گذاشت.

وی اجرای ویژه برنامه گروه آکروبات و برگزاری مسابقه ویژه آقایان را از دیگر برنامه‌های «جشن بزرگ ولایی غدیر» خواند و اظهارکرد: در پایان این جشن باشکوه  آتش بازی جذاب و دیدنی اجرا شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت، در این جشن شهری باشکوه بیش از سه هزار نفر از شهروندان اصفهانی حضور داشته و لحظات خوشی را سپری کردند.

کد خبر 352142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.