نمایندگان باید پیگیر مشکلات و مطالبات مردم از دولت باشند

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: شعار دولت، تدبیر و امید است و نباید مردم ناامید شوند، مردم در مشکلات سخت اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت اله سید علی طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سوال نمایندگان مجلس از رییس جمهور، گفت: نمایندگان مردم به جواب یک سوال قانع شدند و نسبت به چهار سوال دیگر که در خصوص وضعیت نابسامان اقتصاد کشور و عدم مدیریت و افزایش نرخ سکه و ارز بود، همچنان مبهم است.

امام جمعه گلپایگان گفت: همه چیز را نباید به تحریم‌ها ربط داد رییس جمهور باید جوابگو باشد، چراکه بدون کمک از نخبه ها و کارشناسان بانک مرکزی سبب تنزل پول کشور شد. 

وی افزود: نمایندگان باید پیگیری کنند تا مشکلات مردم رفع شود چراکه مردم از نمایندگان انتظار بی توجهی و بی تفاوتی ندارند.

طهماسبی گفت: طبق آمار تورم دو رقمی شده است، طبق نظر کارشناسان هفت برابر این آمار تورم افزایش داشته است، رییس جمهور تیم اقتصادی خودش را تغییر دهد تا مشکلات اقتصادی برطرف شود، دولت برنامه‌ریزی کند، شعار دولت تدبیر و امید است و نباید مردم ناامید شوند، مردم در مشکلات سخت اقتصادی هستند.

وی افزود: برخی القا می‌کنند که کشور به بن بست رسیده است، اما راه روشن و امکانات فراوان است، باید مدیریت صحیح باشد، مسئولان تلاش مضاعف کنند تا مشکلات و سختی‌ها برطرف شود.

امام جمعه گلپایگان با تبریک میلاد امام موسی کاظم(ع) گفت: هرکس آبروی مردم را حفظ کند گناهانش در روز قیامت نادیده گرفته می‌شود، اهمیت به نماز، نیکی به والدین، دوری از حسادت، خودبینی و متکی نبودن به قوم و قیبله سب نزدیک شدن انسان به خدا می‌شود.

وی تأکید کرد: اگر به دستورات دین و اهل بیت(ع)عمل شود در جامعه آمار طلاق بالا نمی‌رود و آسیب‌های اجتماعی بروز نمی‌کند.

طهماسبی با اشاره به روز خانواده و تکریم بازنشستگان، گفت: خانواده نخستین و مهم‌ترین نهاد تربیتی برای فرزندان است و سبب بالا رفتن انسانیت و پیمودن پله‌های تعالی می‌شود چراکه خانواده چتر عطوفت و کانون مهرورزی است.

امام جمعه گلپایگان گفت: تعاونی‌ها نقش مهمی در پیشرفت همه جانبه کشور از جمله اقتصاد دارند، دولت طبق اصول قانون اساسی از تعاونی‌ها برای پیشرفت اقتصاد جامعه حمایت کند.

کد خبر 352138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.