الهامی: گرفتن سه امتیاز از ذوب آهن، کار هر تیمی نیست

مربی تیم فوتبال پدیده گفت:مطمئنم نمازی و کادر وی بهتر از این می تواند کار کند، امروز هم یک بازی پایاپای با ما داشتند و تیم ما از شرایطی که بود، بهترین استفاده را کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساکت الهامی در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن گفت: بازی با کیفیتی با ذوب آهن داشتیم. ذوب آهن یکی از تیم هایی است که بردن آن کار سختی است. ذوبی ها در بازی قبلی، کیفیت خوبی از خود نشان دادند و حریف بسیار سختی برای ما بودند. از ابتدای بازی، یک بازی پرفشاری را مد نظر داشتیم، می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم ولی در شروع نیمه دوم، این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: ذوب آهن، بعد از دریافت گل جلو آمد و پیش بینی ما بازی مستقیم برای ادی هرناندز و یا محمد حسینی بود که خداراشکر چیزی که می خواستیم را به آن رسیدیم. گرفتن این سه امتیاز از ذوب آهن، کار هرکسی نیست.

مربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: بردن پدیده در حال حاضر سخت شده، ما تیم با کیفیتی هستیم و روز به روز رو به رشد هستیم. از مهمان و پذیرای نوازی آقای آذری و تیم ذوب آهن تشکر می کنم که همه چیز را در اختیار ما گذاشتند.

ساکت الهام افزود: تیم ما یک تیم همدل است و مجموعه ای یک دست هستیم و مبنای ما پیشرفت روز به روز است. در بازی برابر پرسپولیس هم لایق شکست نبودیم البته هنوز هیچ چیز شروع نشده که تمام شود و بازی ها بعد از تعطیلات شکل واقعی خود را پیدا می کند و پس از تعطیلات، ذوب آهن تیم بسیار بهتری خواهد شد زیرا نمازی شکل تیمی آن ها را عوض کرده است. مطمئنم نمازی و کادر وی بهتر از این می تواند کار کند، امروز هم یک بازی پایاپای با ما داشتند و تیم ما از شرایطی که بود، بهترین استفاده را کردند.

وی ادامه داد: چیزی که در حال حاضر مسئله مهم برای ما کیفیت خوب پدیده است و در بازی هایی که داشتیم، خیلی با شانس پیروز نشدیم. خودمان را صدرنشین نمی دانیم و می دانیم که بازی بعدی ما با تراکتورسازی دیداری سخت است. همه تیم ها می توانند پس از این بازی، به صدر برسند اما ما از نظر فنی، پتانسیل خوبی داریم.

کد خبر 352114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.