حدادی‌فر: صدرنشینی پدیده بی جهت نیست/ می‌توانستیم حداقل تساوی بگیریم

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بی جهت نیست پدیده صدر جدول است و امیدوارم ما هم در هفته‌های آینده بتوانیم خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم حدادی‌فر پس از شکست تیمش برابر پدیده مشهد اظهار کرد: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. در این دیدار یک نیمه‌ آنها و یک نیمه ما صاحب توپ و میدان بودیم ولی فکر می‌کنم در این دیدار را می‌توانستیم حداقل با نتیجه تساوی به پایان برسانیم اما نتیجه تساوی از دست رفت و روی یک اوت دستی گل دوم را خوردیم.

وی ادامه داد: تیم پدیده واقعاً تیم خوبی است و به این تیم بابت کیفیتی که داشتند تبریک می‌گویم. بی جهت نیست پدیده صدر جدول است و امیدوارم ما هم در هفته‌های آینده بتوانیم خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.

هافبک ذوب آهن درباره صحنه مشکوک به پنالتی به نفع ذوب آهن در لحظات پایانی بازی تصریح کرد: فکر می‌کنم پنالتی بود. البته در آن صحنه من در حال نشستن روی نیمکت بودم.

حدادی‌فر درباره صحنه درگیری بین بازیکن خارجی ذوب آهن و بازیکن پدیده خاطرنشان کرد: در آن صحنه من درگیر نشدم و فقط گفتم که چرا درگیر می‌شوی و اگر اتفاقی رخ داده داور درباره آن تصمیم می‌گیرد.

کد خبر 352103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.