افتتاح سومین مرکز ترک اعتیاد شهرضا

شهرضا - رییس اداره بهزیستی شهرضا با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، گفت: در این هفته سومین مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد شهرستان که با اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلون ریال ایجاد شده، به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سید علی موسوی عصر امروز (چهارشنبه) در آیین افتتاح پروژه های بهزیستی این شهرستان به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: سومین مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد شهرضا تحت عنوان "بوستان زندگی" از این هفته آغاز به کار می کند.

وی ادامه داد: این مرکز در زمینی به مساحت هزار و ۴۰۰ مترمربع و با اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ایجاد شده است.

رییس اداره بهزیستی شهرضا با بیان اینکه در این شهرستان ۱۰ مرکز ترک اعتیاد وجود دارد، اضافه کرد: یکی از بهبودیافتگان از اعتیاد بر اساس تجارب شخصی خود اقدام به راه اندازی مرکز بوستان زندگی کرده است که ظرفیت پذیرش ۶۰ نفر از مددجویان را دارد.
موسوی از بهبودی بیش از ۳۶۰ نفر در مراکز ترک اعتیاد این شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: در هفته دولت امسال یک کارگاه تولیدی که برای اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع ایجاد شده نیز به بهره برداری می رسد.
وی همچنین با اشاره به افتتاح یک مهد کودک در این شهرستان، خاطرنشان کرد: مهدکودک "سرزمین ستاره ها" در زمینی به مساحت 94 متر مربع ایجاد شده است.

رییس اداره بهزیستی شهرضا از اشتغال چهار نفر از مربیان در این مهدکودک خبر داد و افزود: این مهد کودک که با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال ایجاد شده ظرفیت پذیرش 71 کودک در مقطع پیش دبستانی را دارد.

موسوی گفت: این واحد آموزشی مهدکودک تسهیلات و امکانات مناسب برای برگزاری کلاس های آموزشی همچون ریاضی، رباتیک، داستان های قرآنی، رایانه و فعالیت های فوق برنامه همچون اردوهای علمی و تفریحی را دارد.

کد خبر 352030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.