تفرقه در شرایط فعلی کشور سم مهلک است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اصفهان گفت: تنها با یکی شدن تمام اجزای حاکمیت است که قوه قضاییه و قوه مجریه می توانند به نتیجه مطلوبی برسند و تفرقه در شرایط فعلی کشور سم مهلک است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی شجاعی صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، با اشاره به هفته دولت و حادثه تلخ از دست دادن ۲ مدیر برجسته این نظام اظهار کرد: برجستگی این دو شهید تنها بواسطه اصول مدیریتیشان نیست؛ بلکه به دلیل شاخص‌های مدیریتی خود در تاریخ اسلام جاودانه ماندند.

شجاعی با اشاره به زندگی شهیدان رجایی و باهنر گفت: زمانی که به زندگی این ۲ شهید بزرگوار در قبل و بعد از انقلاب نگاه می‌کنیم نمی‌توان گفت آن‌ها به خاطر منافع شخصی یا جناحی مسئولیت پذیرفتند؛ شاخصه مردمی بودن، پاکدستی و پاک طینتی آن‌ها موجب جاودانگی‌شان شد و بر ما مدیران واجب است همین‌گونه عمل کنیم.

وی افزود: آن‌ها در عمل الگوی یک مدیر اسلامی بودند و این اصل، از سخنان این شهدا پیداست؛ شهید رجایی درباره قانون اساسی معتقد بود مشخصه و تفاوت این قانون با قانون قبلی اصل ولایت فقیه است و شهید باهنر ایستادگی بر اصول و استقلال را یک ارزش معرفی می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان با بیان اینکه راه عبور از توطئه‌های دشمنان مدیریت به سبک شهیدان رجایی و باهنر است، خاطر نشان کرد: چنین نگرشی برای نظام ما را به نقطه فعلی رساند، ۸ سال دفاع مقدس و ایثارگری‌های آن دوران بدون نگاه اعتقادی محال بود.

وی افزود: امروز هم گذر ما از توطئه‌های جدید تنها با مدیریت به سبک شهیدان رجایی و باهنر امکان پذیر است که فارغ از جناح‌ها و دسته بندی‌ و در پیش گرفتن فرمایش مقام معظم رهبری  در یک جهت و با یک دیدگاه حرکت کنیم.

دشمنان قصد براندازی «با هم بودن» ما را دارند

شجاعی اظهار کرد: رمز پیروزی ما از ابتدای انقلاب هم افزایی، همراهی در مسیری که ابتدا امام راحل فرمودند و پس از ایشان رهبر است؛ تنها با یکی شدن تمام اجزای حاکمیت است که قوه قضاییه و قوه مجریه می توانند به نتیجه مطلوبی برسند و تفرقه در شرایط فعلی کشور سم مهلک است؛ در واقع «باهم بودن» همانی است که دشمنان قصد براندازی آن را دارند و در این راستا، از ابتدای انقلاب با هدایت از خارج و اجرا توسط منافقان داخلی بزرگانی را از ما گرفتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اصفهان گفت: مسیر بسیار روشن است و دین، پیامبر، ائمه و رهبر انقلاب آن را مشخص کرده اند و باید در این مسیر قرار بگیریم؛ چرا که حرکت خارج از این جهت ظلمی به خون شهدای این خاک و نادیده گرفتن منافع نظام است.

وی با بیان اینکه سربلندی نظام و عبور از جنگ اقتصادی با حرکت در این مسیر ممکن است، گفت: ۸ سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ بشریت نه تنها در تاریخ انقلاب اسلامی، بلکه در همه ادوار گذشته بوده است.

شجاعی با اشاره به هفته دولت تاکید کرد: دولت مردان در هرجای ایران باید گزارش عملکرد به مردم بدهند تا آنها بدانند علی رغم تمام تحریم‌ها، فشارها و توطئه‌ها چه کارهای بزرگی در کشور انجام شده است. همه باید در کنار یکدیگر بدون توجه به جناح بندی مسیری را فراهم کنیم که تمام خواسته‌های مردم و رضایت خداوند در آن جاری باشد.

نباید خدمات دولت‌ها در ۴ دهه گذشته را نادیده بگیریم

وی افزود: درست است که مشکلات وجود دارد، اما نباید خدماتی که در این ۴ دهه توسط دولت‌های مختلف ارائه شده را بیان نکنیم و نادیده بگیریم. مردم حق دارند بدانند مدیران جامعه و خادمان آن ها به خاطر رفاه آنها چکونه عمل می‌کنند.

شجاعی گفت: در هفته دولت پروژه‌های بزرگی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و به ویژه زیرساخت‌ها به بهره برداری می‌رسد که باید اطلاع رسانی شود و این خواهشی است که از تمام مدیران دارم. در استان اصفهان، بیش از ۱۳۰۰ پروژه به ارزش ۱۸۰۰ میلیارد تومان در این یک هفته به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: در بخشهای مختلف حتی در روستاها مردم ما ۴۰ سال تحریم ظالمانه را تجربه کرده اند و این بار هم با رهنمودهای رهبر و برنامه‌های دولت خدمت گذار و حضور و همراهی مردم مشکلات را پشت سر می گذاریم و به دشمن ثابت می کنیم که جنگ اقتصادی هم چاره کار نیست و این هجمه هم کارساز نخواهد بود.

در موضع گیری‌ها عقب‌تر و جلوتر از رهبر انقلاب نباشیم

وی تأکید کرد: دین ما دین روشنایی است و رهروان آن به خوبی می دانند در چنین شرایطی چه باید انجام دهند تا سربلندی نظام را شاهد باشند؛ مسیر و جهتی جز این وجود ندارد که در کنار  یکدیگر حرکت کنیم و پاسخ محکمی به استکبار و گردنکشی آمریکا بدهیم و تجربه جدیدی به آن‌ها بیاموزیم.

معاونت امور اقتصادی و هماهنگی استانداری اصفهان با اشاره به روز غدیر گفت:پیامبر(ص) در واقعه غدیر در یک نقطه ایستاد و ولایت علی(ع) را اعلام کرد و اینگونه رفتار درسی به ما می‌دهد که کنار رهبر بایستیم و در موضع گیری‌ها عقب‌تر و جلوتر نباشیم.

وی افزود: افتخار ما پیروی از دینی است که معجزه پیامبرش کتاب و دانش است و نتیجه این روشنایی و کتاب رهروانی است که با اعتقاد خود انقلاب بزرگی را در تاریخ بشریت به نام انقلاب اسلامی ایجاد کردند و با اعتقاد ناشی از علم و دانش چنان در برابر طوفان‌های اسکتبار می ایستند که نتواند این نهال نوپا را از پا دربیاورد.

کد خبر 351972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.