فینال سوارکاری پرش با یک ایرانی

تیم ملی سوارکاری ایران در ماده پرش در رده یازدهم ایستاد و از راهیابی به دور دوم تیمی بازماند اما داوود پوررضایی، به فینال بخش انفرادی پرش رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوود پوررضایی سوارکار تیم ملی ایران در جمع ۴۰ نفر برتر مرحله نخست مسابقات انفرادی پرش قرار گرفت و روز پنج شنبه در فینال این رقابت ها به میدان خواهد رفت. داوود پوررضایی و فرهنگ صادقی دو سوارکار ایرانی در رقابت های انفرادی با رقبای آسیایی خود رقابت کردند و در نهایت پوررضایی با اسب وِنور در رده سی ام ایستاد و موفق شد به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند. فرهنگ صادقی دیگر سوارکار کشورمان نیز در جایگاه چهل و ششم قرار گرفت و نتوانست به فینال برسد و حذف شد.

فینال مسابقات در دو راند برگزار می شود، راند نخست فینال انفرادی پرش با اسب برای تعیین ۲۵ سوارکار نهایی، صبح پنج شنبه - ۸ شهریورماه - و راند نهایی فینال برای تعیین برندگان مدال های طلا، نقره و برنز بعدازظهر پنج شنبه برگزار خواهد شد. پیش از این آریانا روانبخش و مسعود مکاری نژاد هم از راهیابی به فینال باز مانده بودند.

تیم پرش با اسب ایران هم صبح امروز با کسب رده یازدهم نتوانست به فینال برسد. عربستان ، ژاپن و قطر مدال های طلا ، نقره و برنز تیمی پرش را کسب کردند.

کد خبر 351922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.