سخنان روحانی اعتماد ساز و امیدبخش نبود

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت:حضور رییس جمهور در مجلس و برابر نمایندگان، تنها ابزاری برای نمایش پاسخگویی دولت بود؛ بدون اینکه راه حل‌های اصولی برای ریشه بحران‌های جاری در کشور ارائه شود.

حیدر علی حجتی در رابطه با حضور روحانی در مجلس و پاسخ‌های وی به سؤالات نمایندگان، به خبرنگار ایمنا گفت: مشکلات امروز ایران ریشه در سال‌ها سوءمدیریت کلان در حوزه های مختلف قوای مجریه، مقننه و دیگر ارکان تصمیم‌ساز کشور دارد.

وی افزود: با این وجود، حضور اخیر رییس جمهور در مجلس و برابر نمایندگان، تنها ابزاری برای نمایش پاسخگویی دولت بود؛ بدون اینکه راه حل‌های اصولی برای ریشه بحران‌های جاری در کشور ارائه شود.

حجتی سخنان روحانی را امید بخش و اعتماد ساز ندانست و گفت: قانع نشدن بخشی از نمایندگان ملت از اظهارات ریاست جمهوری نیز به دلیل همین نبود اعتماد عمومی نسبت به سخنان وی بود.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان خاطر نشان کرد: البته عده قابل توجهی از نمایندگان نیز به خاطر رقابت‌های سیاسی و به منظور سنگ اندازی هر چه بیشتر در راه کابینه روحانی هرگونه پاسخی از طرف او را قانع کننده نمی‌دانستند، تا بتوانند فشار بیشتری بر دستگاه اجرایی کشور وارد کنند.

وی تأکید کرد: ریشه رفع مشکلات کنونی کشور روابط خارجی مناسب و بر پایه احترام با تمامی کشورهای دنیا، اصلاح سیاست‌های کلی در زمینه‌های متعدد داخلی و خارجی و تغییر نگرش به مسایل مهم کشور در سطوح کلان تصمیم گیری است.

کد خبر 351920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.