بهره برداری از ۶۵ پروژه بهزیستی در استان اصفهان

برخوار -مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: همزمان با هفته دولت ۶۵ طرح با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد ریال اعتبار در استان اصفهان و با مشارکت بخش خصوص و دولتی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، مرضیه فرشاد، در آیین افتتاح پروژه های بهزیستی این شهرستان وی از کسب رتبه برتر بهزیستی استان اصفهان برای چهارمین سال متوالی به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی در زمینه حمایتی، سلامت و بهداشت خبر داد و اظهار کرد: پنج طرح در شهرستان برخوار با کمک خیران، اعتبارات بهزیستی و تسهیلات دولتی همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت ۶۵ طرح با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد ریال اعتبار در استان اصفهان و با مشارکت بخش خصوص و دولتی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: افتتاح مراکز توانبخشی معلولان، مراکز اقامتی میان مدت، ‌۲۹ مسکن مددجویی و ۲۳ طرح اشتغالزایی طرح های است که تا پایان هفته دولت افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایمنا، برای احداث مرکز اقامتی میان مدت بازتوانی معتادان بیش از یک میلیارد از طریق  بخش خصوص هزینه شده و ماهانه ظرفیت بازتوانی ۳۰ نفر در این مرکز وجود دارد، مسکن مددجویی نیز در زمینی با ۷۰ متر مربع زیربنا و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه خریداری شد و برای سه طرح اشتغالزایی یک میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.

کد خبر 351906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.