۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
نقاشان اصفهان در گالری نقش قلم

نمایشگاهی از آثار هنرمندان بالای ۴۰ سال انجمن نقاش اصفهان در گالری نقش قلم برپا شده است.

رویا صلوتی مدیر گالری نقش قلم در رابطه با اهداف برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار ایمنا گفت: در این نمایشگاه، حدود ۳۰ اثر از هنرمندان نقاش بالای ۴۰ سال اصفهان به نمایش گذاشته‌ شده است که با استفاده از تکنیک‌های اکرولیک، رنگ روغن و ترکیب موادخلق شده اند و اغلب آنها از لحاظ موضوعی جنبه مفهومی و رئال دارند.

صلوتی تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ارتقاء کیفی نمایشگاه، دیدگاه هنرمندان و مخاطبین آثار هنری و رویارویی آراء بین نسل ها برگزار شده است تا فرصتی در زمینه خلق آثار جدید فراهم آید.

صلوتی گفت: از اهداف انجمن هنرمندان نقاش اصفهان ایجاد فرصت‌هایی به منظور مشارکت حرفه‌ای اعضا و شروع دوره جدیدی از فعالیت‌های نمایشگاهی در اصفهان است؛ در همین راستا، نمایشگاه اخیر صرفاً به ارائه تعدادی از آثار نقاشان بالای ۴۰ سال پرداخته است.

به گزارش ایمنا، در این نمایشگاه نقاشی‌هایی از طهمورث بهادرانی، پروین اریسیان، سایه ابراهیمی، زهرا بابااحمدی، فریده پسنده، محمود حسینی، محمود حشمتی نژاد، محمد خلیلی، صفیه تقی پور دهکردی، عباس رحیمی، مسعود کی، مرضیه السادات گلستانه، الهام السادات میرشجاعی و رویا مینایی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه گروهی «هنرمندان نقاش اصفهان» می‌توانند تا ۱۳ شهریورماه ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ به گالری نقش قلم، واقع در چهارباغ بالا، بعد از مجموعه کارگران، کوچه ۲۳(هدایتی)، بن بست میخک مراجعه کنند.

کد خبر 351719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.