جولان فروهرها در نگارخانه سیتی‌سنتر

نگارخانه سیتی‌سنتر میزبان آثار نقاشی "سورناز فرهوشی" است که با عنوان "فره‌میم" به نمایش روح و روان انسانی در قالب فروهرها پرداخته است.

سورناز فرهوشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این نمایشگاه ۲۵ نقاشی از وی در قالب سبک گرافیتی و سمبولیسم به نمایش درآمده است، اظهار کرد: آثار این نمایشگاه را می‌توان به دو بخش با دو موضوع متفاوت تقسیم کرد، در بخش اول آثار به تصویرسازی شخصیت، خلق و خوی، احساسات یک شخص و آرزوهای قلبی پرداخته شده است و بخش دیگر شامل تصویرسازی سمبلیک از یکی از رویدادهای تاریخی ایران در قالب فروهر است.

وی ادامه داد: اسم این مجموعه را با توجه به بیشتربودن تعداد نقاشی‌های بخش اول و مفاهیم مشترکی که در کل بین همه آثارم وجود دارد، "فَرَه میم" گذاشته‌ام .

این هنرمند گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی مخاطبین با طرح‌ها و سبک آثارم بوده است، علاوه بر این می‌خواستم تا به واسطۀ این نمایشگاه با هنرمندان و اساتید هم آشنا شوم و با نقد و راهنمایی‌های آنها بتوانم تکنیک‌های بهتری را به کاربگیرم و آثارم را ارتقا دهم.

وی افزود: با توجه به بازخوردهایی که تا این لحظه از سوی هنردوستان و هنرمندان دریافت کرده‌ام، متوجه شده ام که طرح‌هایی که من کار کردم جدید هستند. 

فرهوشی تصریح کرد: من تلاش کردم تا حس کنجکاوی و شادی را به مخاطب القا کنم، نکته‌بینی مخاطب را بسنجم و بفهمم که برداشت آنها چه قدر به فکر خودم نزدیک بوده است. با توجه به ترکیب رنگ‌ها و تکرار نمادهایی که استفاده می‌کنم سعی دارم روح و روان انسانی را به شکل ویژه‌ای در قالب فروهرها به تصویر بکشم و در نقاشی‌هایم تفاوت بین فروهرهای دو انسان با روحیات مختلف به وضوح مشهود است.

به گزارش ایمنا، سورناز فرهوشی متولد دهم آبان ۱۳۷۱ در کویت و دانشجوی کارشناسی هوانوردی است. علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه نقاشی این هنرمند می‌توانند تا هفتم شهریورماه ساعت ۱۷ به نگارخانه سیتی‌سنتر، واقع در ورودی جنوبی سپاهان‌شهر، مجموعه سیتی‌سنتر، طبقه اول مراجعه کنند.

کد خبر 351692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.