فرش قرمز زیر پای کبدی ایران/ هندبالی ها به نیمه نهایی نرسیدند

ورزشکاران کشورمان موفق شدند در روز ششم بازی های آسیایی جاکارتا ۲ مدال طلا در کبدی و دو مدال نقره در روئینگ کسب کنند، ضمن اینکه تیم ملی هندبال کشورمان با قبول شکست مقابل کره جنوبی از رسیدن به مرحله نیمه نهایی یاز ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز ششم بازی های آسیایی جاکارتا با رقابت ورزشکاران ایران در رشته های وزنه برداری، جوجیتسو، هندبال، کبدی، والیبال، تیراندازی، تیروکمان، سنگ نوردی، روئینگ، اسب سواری، کشتیرانی، دوچرخه سواری، بدمینتون، والیبال ساحلی، بوکس، بسکتبال سه نفره، پنچاک سیلات و شنا پیگیری شد که کاروان ایران ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز کسب کرد.

در ادامه شرح نفرات و تیم های مدال آور ایران در روز ششم را می خوانید:

نازنین ملایی قایقران ایران در روئینگ سبک وزن تک نفره زنان صاحب مدال نقره شد تا اولین مدال ایران در روز ششم را کسب کند.

تیم روئینگ سبک وزن دو نفره زنان ایران با ترکیب نازنین رحمانی و مریم امیدی پارسا در فینال A بازی های آسیایی جاکارتا در رده دوم قرار گرفت و به مدال نقره این مسابقات دست یافت.

 تیم ملی والیبال کشورمان پس از پیروزی در بازی نخست مقابل پاکستان موفق شد مغولستان را هم با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد صدرنشین گروه خود شود.

تیم الف والیبال ساحلی ایران توانست با نتیجه ۲ بر صفر تایلند را از پیش رو بردارد  و به جمع هشت تیم برتر صعود کند.

تیم ب والیبال ساحلی ایران مقاب تیم ژاپن با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

  تیم بسکتبال سه نفره دختران ایران امروز در بازی های آسیایی در حالی مقابل قزاقستان ۱۸ بر ۱۲ در مرحله گروهی به پیروزی رسید که بازی نخست خود مقابل تایلند را با شکست پشت سر گذاشته بود.

  صعود دختران بسکتبالیست ایران در گرو پیروزی تایلند مقابل قزاقستان بود. قزاقستان پس از دیدار با ایران ساعتی بعد مقابل تایلند قرار گرفت و با شکست ۲۱ بر ۶ مقابل این تیم مقدمات صعود ایران به مرحله بعدی را فراهم کرد.

تیم کبدی بانوان ایران موفق شد با پیروزی ٢٧ بر ٢٤ مقابل هند برای نخستین بار به عنوان قهرمانی بازی های آسیایی دست پیدا کند.

تیم ملی کبدی مردان ایران در دیدار فینال توانست کره جنوبی را با نتیجه ۲۶ بر ۱۶ شکست دهد و عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کند.

تیم ملی هندبال ایران قبول شکست ۳۴ بر ۲۸ برابر کره جنوبی از صعود به نیمه نهایی بازماند.

در ادامه سایر نتایج ورزشکاران کاروان ایران در روز ششم را می خوانید:

در پایان رقابت های روز ششم، کاروان ایران با کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۱ مدال نقره و ۸ مدال برنز، بعد از چین، ژاپن و کره جنوبی در رده چهارم جدول توزیع مدال ها قرار دارد.

کد خبر 351599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.