۷ کشته و ۳۰ مجروح در حوادث جاده ای تیران و کرون

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: در یک ماهه گذشته بر اثر تصادفات در جاده های این شهرستان هفت تن کشته و ۳۰ نفر مجروج شده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی در جمع مردم تیران به مناسبت هفته دولت با اشاره به ضرورت افزایش تعاملات اجتماعی اظهار کرد: سرعت در خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات شهرستان نیازمند افزایش تعاملات بین مردم و مسئولان با یکدیگر است.

وی با بیان اینکه کوتاهی در عملکرد ادارات به بهانه کمبود اعتبارات پذیرفته نیست، تصریح کرد: با انسجام و مشارکت بین بخشی باید مشکلات رفع شود، محدودیت های مدیریتی کشور نباید فرصتی برای کم کاری ادارات و نهاد ها باشد.

فرماندار تیران و کرون حفظ وحدت و انسجام را برای رفع مشکلات کشور ضروری دانست و گفت: در شرایط فعلی کشور نیازمند وحدت بین گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی برای خروج از مشکلات کشور هستیم چراکه اختلاف فرصت خدمت و رفع نیازها را از بین می برد.

حججی با بیان اینکه با سفر استانداران و مسئولان ارشد استان اصفهان به شهرستان تیران و کرون ۲۰ مصوبه اجرایی و عملیاتی به تصویب رسیده است، خاطرنشان کرد: گازرسانی به بخش گلخانه ای، رفع موانع اقتصادی و سرمایه گذاری و همچنین رفع مشکلات حوزه راهداری از جمله اقدامات عملیاتی سفر مسئولان بوده است.

وی ادامه داد: مشکلات زیادی در حوزه راهداری شهرستان تیران و کرون وجود دارد که با رفع این مشکلات وضعیت جاده های این شهرستان ساماندهی و نقاط پرتصادف آن حذف و ایمنی راه ها افزایش می یابد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه در یک ماهه گذشته بر اثر تصادفات در جاده های این شهرستان هفت تن کشته و ۳۰ نفر مجروج شده اند، خاطرنشان کرد: افزایش ایمنی راه های این شهرستان و رفع نقاط پر تصادف منطقه به کاهش تلفات جاده ای کمک می کند.

وی اضافه کرد: تعریض جاده تیران به سامان علاوه بر کاهش تصادفات به رفع محدودیت ترافیکی ناشی از کم عرضی جاده نسبت به سهم تردد نیز کمک می کند که فاز اول تعریض جاده بزودی انجام می شود.

حججی توسعه گلخانه های شهرستان تیران و کرون را از حوزه سرمایه گذاری در این شهرستان دانست و گفت: کشاورزی شهرستان تیران و کرون متناسب با شرایط اقلیمی و پیشرفت تکنولوژی ها در حال پیشرفت است.

کد خبر 351576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.