مطالبه گری حق مردم و پاسخگویی وظیفه مسئولان است

لنجان-امام جمعه باغبادران گفت: انحراف در مسیر جلوگیری از فساد و مطالبه گری مردم خیانت بزرگی به نظام است بر همین اساس مسئولان از مبارزه خود با مفسدان اقتصادی غافل نشوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در جمع مسئولان شهرستان لنجان با اشاره به اغاز هفته دولت، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولت مکتبی وانقلابی بودند و این شهیدان والا مقام خود را فدایی ولایت می دانستند از این جهت باید به شاخصه های دولت انقلابی توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به شاخصه دولت و مسئولان در جمهوری اسلامی افزود: مدیر جهادی مدیری است که از فرصت برای خدمت به مردم غافل نشود و از لحظه به لحظه آن برای خدمت به مردم استفاده کند از سوی دیگر نیت مسئولان باید الهی باشد نه اینکه برای حفظ پست و مقام خود دست و پا بزنند و همچون شهیدان رجایی و باهنر ساده زیست باشند مسئولیت را نه برای پر کردن جیب خود بلکه برای خدمت به مردم بخواهند.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: مسئولان باید تخصص، علم و درایت کافی در کار خود داشته باشند.

وی جوان گرایی و اعتماد به نسل جوان را دیگر از خصوصیت های دولت و مسئولان در جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: کشور نیاز به افراد تازه نفس و با انگیزه دارد بر همین اساس باید اجازه بدهیم جوانان به میدان آمده و خودی نشان دهند.

فرهنگ عنوان کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید مراقب باشند که در هر دستگاهی که مشغول به خدمت هستند فساد رخ ندهد چراکه رانت خواری و استفاده از امکانات دولتی با مسئولان واقعی انقلابی و دینی فاصله دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان در نظام اسلامی باید بدانند که همواره نیاز است در چارچوب نظام، دستورات و منویات رهبری و قانون اساسی حرکت  کنند بر همین اساس باید نسبت به ارزش های اسلام و انقلاب بی تفاوت نباشند چراکه ما هر چه داریم از ارزش ها است.

امام جمعه باغبادران با بیان اینکه هشت شهریور همزمان با شهادت شهیدان رجایی و باهنر  روز مبارزه با تروریسم نام گذاری شده است، گفت: ایران بزرگترین قربانی تروریسم است و متاسفانه کسانی داعیه دار مبارزه با تروریسم شده اند که خود دستشان آلوده به هزاران جنایت بوده و دیگر سازمان هایی چون سازمان ملل و مراکز بین اللملی حقوق بشری خود باج خوار صهیونیسم و امریکا هستند و جرات مبارزه با تروریسم را ندارند.

وی افزود: بصیرت شهدا نکته بسیار مهم و حایز اهمیتی است که همه باید از آن درس بگیریم و همیشه پشت سر ولایت محکم بمانیم و از ایشان اطاعت کنیم.

فرهنگ  با بیان اینکه مطالبه گری حق مردم و پاسخگویی وظیفه مدیران است، اضافه کرد: انحراف در مسیر جلوگیری از فساد و مطالبه گری مردم خیانت بزرگی به نظام است و امیدواریم مسئولان از مبارزه خود با مفسدان اقتصادی غافل نشوند.

وی مطالبه گری را حق حوزه و روحانیت دانست و عنوان کرد: امامان جمعه و روحانیون انقلابی به عنوان پشتیبان های رهبری، نظام و مردم، بلندگوی نظام اسلامی برای رساندن مشکلات به مسئولان هستند و ملاحظه هیچ کسی را نمی کند البته طبق دستور رهبری مواظب حفظ اتحاد و همدلی نیز هستند و نقد دلسوزانه را با تخریب دو مقوله جدای از هم می دانند.

کد خبر 351545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.