نمازی زاده: در ایران به دنبال درست کردن حاشیه هستند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: من به شایعات توجه نمی کنم و تا جایی که با باشگاه قرارداد دارم، تعهد کامل از خود نشان می دهم. قراردادم را در آمریکا فسخ کردم و به ذوب آهن آمدم و دلیلی ندارد که به این کشور برگردم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نمازی در نشست خبری پس از بازی ذوب آهن و ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی تیم سمجی است که گل های کمی دریافت می کند. آن ها در بازی های قبلی خود به تساوی رسیدند و صاحب امتیاز شده بودند. در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه دوم این مورد برعکس بود، تیم ما عقب کشیده شد و کنترل بازی دست حریف افتاد و خوب بازی نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: ذهنیت ما باید درست شود و نباید وقتی یک گل دریافت می کنیم، عقب نشینی کنیم. اگر ما فوتبال خودمان را بازی کنیم، کمتر تیمی می تواند ما را شکست دهد.

وی تصریح کرد: روی گلی که دریافت کردیم، کم تجربگی کردیم. وقتی تیم تحت فشار است، توپ باید دفع شود تا تیم نفس بکشد اما بازیکن ما این کار را نکرد و اوت دادیم که باز هم روی این اوت گل دریافت کردیم. این مشکلی است که باید آن را حل کنیم اما در هرصورت بازی را بردیم و همانطور که گفتم، باید از این خیلی بهتر شویم.

نمازی زاده خاطرنشان کرد: در فوتبال، دو راه برای دفاع کردن وجود دارد و راهی که تیم های ایرانی انتخاب کرده اند، تجمع در جلوی محوطه جریمه خودی و دل بستن به ضربات شروع مجدد و اوت هاست. اما راه دیگری وجود دارد که من آن را ترجیح می دهم و این راه، در اختیار گرفتن توپ و کنترل تیم حریف در نیمه خودی است. این فلسفه ای است که باید به آن عادت کنیم ولی فعلا روند خوبی داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد شایعات بازگشتش به آمریکا، تاکید کرد: این صحبت ها کاملا اشتباه است. حضور کربکندی در ورزشگاه، دلیل دیگری داشت و ایشان مسئولیت دیگری دارند. در ایران به دنبال درست کردن حاشیه هستند ولی من به این صحبت ها توجه نمی کنم و تا جایی که با باشگاه قرارداد دارم، تعهد کامل از خود نشان می دهم. کربکندی از بزرگان باشگاه ذوب آهن است و در ورزشگاه بود که از بازی لذت ببرد. من قرارداد خود را در آمریکا فسخ کردم و به ذوب آهن آمدم و دلیلی ندارد که به این کشور برگردم.

کد خبر 351536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.