۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
گرد و غبار از اصفهان عبور کرد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: گرد و غبار از منطقه مرکزی و شمال و غرب استان اصفهان عبور کرده و بهبود وضعیت هوا را شاهد هستیم.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگا ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی جوی نسبتاً پایدار بر روی استان اصفهان حاکم است.

وی افزود : برای سه روز آینده در اکثر نقاط استان آسمان صاف و آفتابی است و گاهی وزش باد در بعدازظهرها پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به خروج گرد و غبار از منطقه مرکزی استان، گفت:  امروز با غبار صبحگاهی روبه‌رو بودیم و در روزهای آینده همچنان غبار صبحگاهی راخواهیم داشت و بهبود وضعیت هوا را شاهدهستیم.

وی با بیان اینکه گرد و غبار در شهرستان‌های کاشان، اردستان و نظنز نیز خارج شده است، ادامه داد: گرد و غبار همچنان در مناطق شرقی استان مشاهده خواهد شد و گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و غبار را در این مناطق شاهد خواهیم بود.

علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات ۲۴ ساعت آینده به ۳۷درجه سانتی‌گراد می‌رسد، افزود: دمای هوای این شهر در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا نیز به ۲۱ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت آینده داران با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و آران و بیدگل با دمای ۴۱ درجه سانتی گراد بالای صفر نیز گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 351507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.