کشف انبار احتکار ام دی اف در لنجان

لنجان-رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان گفت: با توجه به بازرسی های انجام شده و دریافت گزارشات مردمی، انبار نگهداری غیرقانونی هزار و ۸۰۰ پالت چوب ام دی اف سفید به ارزش ریالی ۶۴۰ میلیون تومان در شهرستان لنجان شناسایی و کشف شد.

محمد مهدی دهقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان اظهار کرد: حساس بودن شرایط اقتصادی کشور باعث شده برخی افراد سود جو برای به دست آوردن سود بیشتر با احتکار کالاها و اقلام مختلف بازار را دچار التهاب کنند برهمین اساس در وضعیت فعلی برخورد با احتکار و قاچاق کالا بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه معیار احتکار، ایجاد بازار سیاه است، افزود: برخی افراد سودجو در تلاش هستند با ذخیره کالاها پس از گذشت چند ماه کالاهای اجناس را در بازار عرضه کنند تا بتوانند سودهای زیادی را به جیب بزنند البته در این شرایط حساس که کشور در برابر تحریم‌های اقتصادی قرار دارد احتکار کالاهای ضروری خیانت بزرگی به مردم و کشور است.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان لنجان تصریح کرد: مردم باید با همراهی مسئولان در راستای جلوگیری از رواج احتکار در جامعه قدم بردارند و با اطلاع رسانی در خصوص انبارهای دپو شده نقش خود را برای جلوگیری از ضربه زدن به اقتصاد ایفا کنند.

وی ادامه داد: اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان لنجان با کمک اتاق اصناف این شهرستان نظارت بر بازار را با هدف جلوگیری از احتکار کالاهای اساسی مردم افزایش داده است.

دهقانی اضافه کرد:با توجه به بازرسی های انجام شده و دریافت گزارشات مردمی، انبار نگهداری غیرقانونی یک هزار و ۸۰۰ پالت چوب ام دی اف سفید به ارزش ریالی ۶۴۰ میلیون تومان در شهرستان لنجان شناسایی و کشف شد.

وی عنوان کرد: با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لنجان و با هدف جلوگیری از گران فروشی با نظارت بازرسان کالای کشف شده در مجاری قانونی توزیع شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: مردم در شرایط فعلی باید از خرید کالاهای غیر ضروری خودداری کنند و به اندازه نیاز روزانه خود مایحتاج زندگی را فراهم کنند چراکه تقاضای بیش از حد در بازار زمینه سودجویی را برای برخی افراد سودجو فراهم می کند.

کد خبر 351428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.