و حالا دربی اصفهان/ توشاک در شوک

بدون شک حساس ترین و زیباترین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران دربی اصفهان خواهد بود، چرا که سابقه دو تیم و دو مربی، از یک بازی کاملا تاکتیکی و فوتبال رو به جلو خبر می دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۵ و ۲۶ مردادماه برگزار می شود. تا پایان هفته سوم، پرسپولیسی ها با ۷ امتیاز در صدرهستند و نزدیک ترین تعقیب کننده آن ها، پدیده مشهد است که با ۶ امتیاز، در رده دوم قرار دارد. همین‌طور، سپاهان، ذوب آهن، استقلال و پیکان، تیم های ۵ امتیازی لیگ هجدهم هستند. 

سپیدرود رشت - پدیده مشهد؛ آزمون سخت کعبی روی نیمکت

سپیدرود که تا به اینجای فصل، فقط یک امتیاز از سه بازی به دست آورده، در هفته گذشته شاهد تغییراتی در کادر مربیگری خود بود و با کنار رفتن خداداد عزیزی، فعلا حسین کعبی به عنوان مربی این تیم خواهد بود. سپیدرودی ها در اولین گام با کعبی در برابر شاگردان یحیی گلمحمدی قرار می گیرند، تیمی که از سه بازی اول خود شش امتیاز به دست آورده و تنها برابر پرسپولیس مغلوب شده و در حال حاضر در رده دوم جدول است. باید دید که نگون بختی شمالی ها در این هفته، بیش از پیش می شود یا این تیم با خلق شگفتی، در مقابل تیم دوم جدول می ایستد.

پیکان تهران - گسترش فولاد تبریز؛ نبرد متخصصین تساوی!

پیکان که در سه هفته اول، دو بار به نتیجه تساوی بدون گل رسیده و یک بار هم مقابل سایپا به پیروزی رسیده، یکی از ۴ تیم پنج امتیازی لیگ برتر در فصل جاری است. شاگردان مجید جلالی، هفته گذشته در یک بازی سخت برابر سپاهان توانستند این تیم را با نتیجه بدون گل متوقف کنند و حالا به مصاف تیم تبریزی می رود. در طرف دیگر، گسترش فولاد که هر سه بازی قبلی خود را با نتیجه مساوی به پایان رسانده و به دنبال پیروزی در این دیدار خوهاد بود تا بتواند به جایگاه خود در جدول رده بندی سر و سامان دهد.

پارس جنوبی جم - استقلال تهران؛ جدال برای بالا نشینی

آبی های تهران، پس از دو نتیجه تساوی در دو هفته اول در برابر تراکتورسازی یک بازی بی عیب و نقص را به نمایش گذاشتند و توانستند با سه گل، تیم تبریزی را در خانه مغلوب کنند. حالا فرصتی برای شاگردان شفر خواهد بود که ثابت کنند به فرم ایده آل خود رسیده اند و پیروزی پرگل هفته گذشته، یک اتفاق نبوده است. استقلال ۵ امتیازی، در مقابل شاگردان تارتار قرار خواهد گرفت که در هفته های اخیر، ۴ امتیاز به دست آورده و حالا می خواهد برای تیم تهرانی، دردسر درست کند.

فولاد خوزستان - نساجی قائمشهر؛ سفرهای نکونام برای کسب ۳ امتیاز ادامه دارد

شاگردان نکونام، پس از باخت هفته اول برابر ذوب آهن دو تساوی پیاپی به دست آورده اند، این تیم تازه لیگ برتری شده برای نبرد چهارم باید به ورزشگاه گرم غدیر اهواز برود. آن ها که با تکیه بر استعداد بازیکنی مثل عباس زاده، به دنبال اولین برد تاریخ خود در لیگ برتر هستند، حریف سختی را در مقابل خود می بینند. چرا که شاگردان پور موسوی، در سه بازی اخیر خود ۴ امتیاز به دست آورده اند و تنها شکست آن ها، در ورزشگاه آزادی و در برابر پرسپولیس بوده است.

ذوب آهن اصفهان - سپاهان اصفهان؛ مثل همیشه جذاب باش

جذاب ترین دیدار هفته چهارم، بدون شک بین دو تیم سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود. این بازی که شهرآورد اصفهان است، همیشه دیداری مهیج بوده و حالا با توجه به این که هر دو تیم در جدول، ۵ امتیازی هستند، بر جذابیت های این بازی افزوده شده است. تقابل امیر قلعه نویی با شاگردان سابقش در ذوب آهن، نبردی جذاب را رقم خواهد شد و در طرف دیگر، امید نمازی، مرد با فکر ذوبی ها که تیم خوبی را در فصل جاری ساخته است، به دنبال دومین پیروزی خود در این فصل و اولین پیروزی خانگی‌اش است. باید دید که نبرد جذاب اصفهان، به سود کدام تیم پایان خواهد یافت.

تراکتورسازی - سایپا؛ توشاک در شوک

شاگردان توشاک تا به اینجای کار، اصلا در حد و اندازه خود نبودند و از سه بازی، تنها ۲ امتیاز کسب کردند. اما بدترین عملکرد آن ها به هفته گذشته و بازی برابر استقلال برمی گردد که تیم تبریزی، با یک عملکرد بسیار ناامید کننده، با نتیجه ۳ بر صفر به آبی های پایتخت باخت. این تیم حالا امیدوار است در بازی این هفته با هماهنگ تر شدن ستارگانی مثل دژاگه و شجاعی، نتیجه بهتری در برابر تیم علی دایی به دست آورد. سایپا از ۳ بازی اول خود، ۴ امتیازی است و حالا نبرد سختی در تبریز خواهد داشت.

صنعت نفت آبادان - استقلال خوزستان؛ هواداری به سبک برزیل

پس از جنجال های هفته قبل دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس، حالا تیم خوزستانی به شهر آبادان می رود تا در برابر دیگر تیم خوزستانی لیگ، صنعت نفت آبادان قرار بگیرد. این دو تیم از ۳ بازی قبلی خود تنها ۲ امتیاز به دست آورده اند و می توانند با پیروزیدر این دیدار شرایط خود را در جدول بهبود بخشند و از خطر سقوط احتمالی که در ادامه فصل آن ها را تهدید خواهد کرد، دوری کنند.

پرسپولیس تهران - نفت مسجد سلیمان؛ سومین رقیب خوزستانی در چهارمین هفته لیگ!

جنجال های دو هفته اخیر بازی های پرسپولیس و تیم های خوزستانی، بر هیچکس پوشیده نیست و حالا برای سومین هفته پیاپی، پرسپولیس باید در برابر یک تیم خوزستانی دیگر بازی کند. شاگردان عبدالله ویسی، تنها دو امتیاز از سه بازی اول خود به دست آورده اند ولی پرسپولیس، اوضاعی کاملا متفاوت دارد. شاگردان برانکو، هفت امتیازی هستند و علیرغم تساوی در هفته گذشته، هنوز هم در صدر جدول قرار دارند و حالا می خواهند با پیروزی برابر حریف مسجد سلیمانی، خود را در صدر جدول حفظ کنند.

کد خبر 350833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.