طرح سوال از رییس جمهور شرایط را بدتر می کند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: به نظر من در شرایطی که تورم و گرانی روز به روز و ساعت به ساعت افزایش پیدا می‌کند، مردم احساس ناامنی و عدم اعتماد بیشتری می‌کنند و اعتماد زیادی به دولت وجود ندارد و طرح سوال از رییس جمهور شرایط را بدتر می کند.

فضل الله صلواتی در خصوص طرح سوال از رییس جمهور به خبرنگار ایمنا گفت: در شرایط فعلی این کار را مناسب نمی دانم و با در نظر گرفتن جو حاکم بر کشور که از لحاظ داخلی بحران اقتصادی و مشکلات معیشتی برای مردم وجود دارد، به نظرم تصمیم درستی نبوده است. در ضمن از بُعد بین المللی نیز تحریم و فشار کشورهای خارجی شرایط حادی را پیش آورده که در آن طرح سوال از رییس جمهور به صلاح نیست.

صلواتی در باب آنچه از رییس جمهور انتظار می رود در جلسه طرح سوال مطرح کند، گفت: روز دوشنبه هفته گذشته در سخن رییس جمهور با مردم انتظار می رفت؛ روحانی مطالبی را مطرح کند، اما نکرد و آن سخنان بیشتر حالت مسکن و آرام بخش داشت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: حال انتظار داریم با توجه به اینکه رییس جمهور باید در جلسه مجلس حاضر شود و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد، در رابطه با گروه هایی که در ایجاد مشکلات و گرفتاری‌ها دخالت داشتند، دولت در سایه و این مسایل صحبت کند. باید بگوید عوامل فساد در جامعه و عوامل بحران چه بوده و چه افرادی تلاش دارند جامعه را به سمت اضمحلال پیش ببرند.

صلواتی در رابطه با پیش‌بینی اش از نتیجه طرح سوال از رییس جمهور گفت: به اعتقاد من در شرایطی که تورم و گرانی روز به روز و ساعت به ساعت افزایش پیدا می‌کند، مردم احساس ناامنی و عدم اعتماد بیشتری می‌کنند و اعتماد زیادی به دولت وجود ندارد بنابراین طرح سوال از رییس جمهور، شرایط را بدتر می کند، به میزان به‌ هم ریختگی و آشفتگی افزوده و باب اعتراضات باز می شود.

وی تأکید کرد: به طور کلی پیش بینی خوبی از نتیجه طرح سوال از رییس جمهور ندارم و فکر می کنم با این کارها بیشتر کشور را به سمت بحران سوق می دهند.

کد خبر 350804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.