ظرفیت هواداران در دربی، بستگی به توافق مدیران دو باشگاه دارد

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: پس از صحبت های آذری و تابش مشخص می شود که به چه صورت هواداران در ورزشگاه مستقر می شوند و هواداران هر تیم چند درصد از ظرفیت صندلی های ورزشگاه فولادشهر را در اختیار خواهند داشت.

مجید حاج رسولیها در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شرایط تیم  فوتبال ذوب آهن پیش از دیدار با سپاهان اظهار کرد: هم در جدول رده بندی و هم از نظر تمرینی شرایط خوبی داریم، بازیکنان از نظر بدنی در وضعیت نرمال به سر می برند و برای دربی اصفهان آماده هستند.

وی افزود: مهران درخشان مهر را به دلیل محرومیت و رضا حبیب زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان مشکلی برای حضور مقابل سپاهان ندارند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص آخرین وضعیت درمانی حبیب زاده تصریح کرد: روند درمانی را به خوبی طی کرده ولی باز هم ادامه دارد، در حال حاضر در تهران کنار خانواده استراحت می کند و از روز شنبه به اصفهان می آید تا تمرینات سبک و بالا تنه را با نظر پزشک انجام دهد. پس از هفته ششم لیگ تعطیل می شود، فکرمی کنم از هفته هفتم بتواند بازی کند و در ترکیب تیم قرار بگیرد.

حاج رسولی ها در پاسخ به این سوال که با توجه به میزبانی ذوب آهن، در روز دربی اصفهان چند درصد ورزشگاه فولادشهر در اختیار هواداران سپاهان قرار می گیرد؟ تاکید کرد: قرار است توافقی بین مدیران دو باشگاه صورت بگیرد و این موضوع به آن ها بستگی دارد. پس از صحبت های آذری و تابش مشخص می شود که به چه صورت هواداران در ورزشگاه مستقر می شوند و هواداران هر تیم چند درصد از ظرفیت صندلی های ورزشگاه فولادشهر را در اختیار خواهند داشت.

کد خبر 350784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.