مسئولان با سوداگران و دلالان بازار با جدیت برخورد کنند

نطنز-امام جمعه موقت بادرود گفت: دستگاه های قضایی و نظارتی با سوداگران و دلالان بازار با جدیت برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز،حجت الاسلام سعید رجبی در خطبه های نماز جمعه شهر بادرود با بیان اینکه ضرورت اتکا به توانمندی‌های داخلی، تلاش برای رونق تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی می‌تواند راهگشا باشد، اظهار کرد: باید برخورد با سوداگران و دلالان بازار از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی با جدیت انجام شود.

امام‌ جمعه موقت بادرود با بیان اینکه دشمن می‌خواهد از التهابات و آشوب‌های ناشی از نارضایتی مردم سوء استفاده کند، افزود: باید رسیدگی به خواسته های مردم در اولویت قرار گیرد و نسبت به نقشه‌های دشمن هوشیار باشیم.

حجت الاسلام رجبی ادامه داد: تفکیک بین مطالبات مردم و خواست دشمن ضروری است، نباید کاری کنیم تا دشمن از این وضعیت به نفع اهداف خود سوء استفاده کند، در این راستا وظیفه مسئولان بیشتر خواهد بود بنابراین باید با ارایه خدمات مناسب مردم را امیدوار و دلگرم کرد.

به گزارش ایمنا، مسئله غزه و حمله اسراییل به فلسطین، ضرورت مقاومت در برابر زورگویان، لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب و برق، مناسک حج، روز ازدواج امام علی(ع) با حضرت فاطمه (س) به‌عنوان الگو زوج‌های جوان، عمل به دعای عرفه و سالروز شهادت امام جواد(ع) از جمله مواردی بود که در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود مطرح شد.

کد خبر 350505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.