محدودیت ترافیکی در پل فردوسی/شهروندان از دسترسی‌های شمالی استفاده کنند

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: از روز دوازدهم مردادماه با حفاری اداره آبفا در مسیر حرکتی پل فردوسی به سمت خواجو با محدودیت روبروهستیم و شهروندانی که قصد حرکت به هسته مرکزی شهر را دارند. باید از مسیرهای شمالی پل فردوسی استفاده کنند.

 ابوالقاسم چلمقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به برگزاری جشن بزرگ روز خبرنگار در محدوده مرکزی شهر اظهار کرد: باید توجه داشت که جمعیت زیادی برای حضور در این مراسم دعوت شده‌اند و احتمال ایجاد گره‌های ترافیکی در محدوده مرکزی شهر اصفهان وجود دارد.

وی با بیان اینکه از روز دوازدهم مرداد به دلیل حفاری‌های آب و فاضلاب محدودیت‌های ترافیکی در محور پل فردوسی تعریف شده است، اضافه کرد: در حال حاضر حرکت خودروها در مسیر پل فردوسی به سمت خواجو با محدودیت روبه رو است.

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: شهروندانی که قصد حرکت به سمت هسته مرکزی شهر را دارند، باید از مسیرهای شمالی پل فردوسی استفاده  کنند.

وی افزود: مسیر جایگزین برای خروج از هسته مرکزی حاشیه جنوبی رودخانه به سمت چهاراه آبشار و برای خروج از هسته مرکزی به سمت شرق از تقاطع پاسداران، کمال اسماعیل، آمادگاه، خیابان های آیت‌الله خراسانی، فرشادی و هشت بهشت تعریف شده است.

سرهنگ چلمقانی با تاکید بر اینکه ورودی‌های هسته مرکزی از بعدظهر با طرح ترافیک سنگین روبه‌رو است، اضافه کرد: شهروندان نباید به جز موارد ضروری در این محدوده تردد داشته باشند و برای کنترل ترافیک همکاری لازم را برای ماموارن پلیس راهور داشته باشند.

وی ادامه داد: ضروری است که شهروندان در صورت لزوم برای ورود به محدوده مرکزی شهر اصفهان از مسیرهای خیابان چهارباغ پایین، خیابان طالقانی، خیابان مطهری و خیابان شهید استفاده کنند.

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان با بیان اینکه حجم ترافیکی پایین تخلیه بار ترافیکی  را از مسیر  آسان‌تر می‌کند، افزود: در این صورت به خودروهای امدادی و آتش نشانی‌ها کمک ویژه‌ای می‌شود تا سریعتر به محل ماموریت خود برسند.

کد خبر 350368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.