بهترین خبر خبرنگاران از نگاه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: خبرنگاران می‌توانند واقعیات را به جامعه منتقل و ارتباطی قوی بین ذی نفعان صنعت فولاد و جامعه ایجاد کنند.

بهرام سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه، اظهار کرد: امیدوارم خبرنگاران پررنگ و پرتلاش همه جا حضور داشته باشند زیرا می‌توانند واقعیات را به جامعه منعکس کنند.

وی با بیان اینکه به‌عنوان یک تولیدکننده از ارتباط با خبرنگاران برای ارایه و دریافت اطلاعات استفاده می کنم، ادامه داد: بسیاری از افراد جامعه در صنعت فولاد ذی نفغ هستند و به نوعی کل کشور از این صنعت سود می برد بنابراین باید ارتباط قوی میان این مجموعه‌ها با جامعه وجود داشته باشد و خبرنگاران بیشترین رسالت را در این زمینه دارند تا با اطلاع‌رسانی خبرهای صحیح و واقعی این صنعت را بدون غرض و منصفانه منعکس کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: مشکل ما مدیران تلخی و شیرینی سوال‌ خبرنگاران نیست، اما در برخی مواقع برخی خبرنگاران دقت لازم را ندارند. سوال می‌کنند و پاسخی که داده شده را با کوچکترین اشتباه می‌نویسند به طور مثال دلار را ریال یا تومان را ریال می‌نویسند و متاسفانه یک موج منفی به وجود می‌آید، البته این اشتباهات هیچ‌کدام عمدی نیست و نیاز به دقت بیشتری دارد.

سبحانی اظهار کرد: توسعه‌ فولاد مبارکه و افزایش ظرفیت‌ها بهترین خبرهایی بود که توسط خبرنگاران به اطلاع جامعه رسید.

وی در خصوص تیم سپاهان نیز گفت: سپاهان امسال یک تیم قوی با بهترین سرمربی دارد و بهترین آرزویم برای سپاهان قهرمانی در لیگ برتر است.

کد خبر 350315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.