امکانات مدیریت بحران در تیران و کرون باید تقویت شود

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: تقویت امکانات و تجهیزات حوزه مدیریت بحران در تیران و کرون ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی در دیدار با مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان با اشاره به موقعیت جغرافیایی و محورهای پرتردد این شهرستان اظهار کرد: به دلیل تردد بالا و حجم ترافیک سنگین در جاده های این شهرستان حوادث ترافیکی زیادی به وقوع می پیوندد که نیازمند تجهیزات ویژه برای رسیدگی به حال مصدومان است.

وی افزود: برای تقویت امکانات و تجهیزات حوزه مدیریت بحران این شهرستان و خدمت رسانی بیشتر به مردم در حوادث جاده ای لازم است که هلال احمر برای تامین و تجهیز خودروهای امداد و نجات همکاری کند.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه جاده تیران به سامان یکی از نقاط پرحادثه و با حجم بالای تردد است که در بعضی مواقع محدودیت ترافیکی در این جاده اعمال می شود، ادامه داد: در یک ماه گذشته سه نفر در این جاده جان خود را به دلیل تصادفات از دست داده اند.

وی اضافه کرد: پایگاه طلازرین هلال احمر که در جاده تیران به سامان راه اندازی شده نیازمند نیروی متخصص و تکمیل چارت سازمانی و همچنین وسایل امداد و نجات تخصصی است و در صورت تامین این امکانات بخشی از کمبودها در رسیدگی به حوادث کاهش می یابد.

حججی همچنین از رفع مشکل مرکز توانبخشی هلال احمر خبرداد و گفت: ارایه مجوز برای جابه جایی ساختمان مرکز توانبخشی، تامین بخشی از اعتبارات مالی احداث ساختمان جدید و تسهیل شرایط جابه جایی در شهرستان تیران و کرون توسط هلال احمر باید انجام شود.

کد خبر 350057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.