دشمن از هیچ توطئه ای علیه ایران فروگذار نمی کند

برخوار- نماینده مردم برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان این مرز و بوم تاکنون از هیچ توطئه، خیانت و دشمنی علیه ایران دریغ نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، حسینعلی حاجی دلیگانی در همایش تجلیل از مدافعان انقلاب شهرستان اظهار کرد:‌ شهدای مدافع حرم حاصل پرورش مکتب انسان ساز انقلاب با تکیه بر قرآن و احادیث اهل بیت هستند و این رشادت ها و جانفشانی های آنها موجب استقلال کشور در مقابل مستکبران شده است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور تصریح کرد: دشمن با برنامه ها و دسیسه های مختلف به دنبال تفرقه میان مردم و نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد تفرقه قومی و ترویج جدایی‌طلبی در بین اقوام، دوقطبی سازی مردم، القاء ‌ناکار آمدی نظام، کینه ورزی به مدیریت اسلامی و انقلاب و عبور از انقلابی گری، تهاجم فرهنگی و هجمه به باورها و اعتقادات مردم، جلوگیری از پیشرفت علمی و صنعتی کشور، برنامه ریزی برای براندازی نظام اسلامی و نفوذ برای تغییر محاسبات مسئولان و باورهای مردم است.

وی اظهار کرد: آمریکا و برخی از هم پیمانانش برای کوتاه شدن دست حمایت مقاومت از مسلمانان، شیعیان و اماکن متبرکه عراق و سوریه به عنوان برجام منطقه ای، ‌نداشتن موشک دوربرد و امکانات دفاعی از ایران تلاش می کنند و به دنبال اجرای سند FATF هستند که متاسفانه برخی از مسئولان در کشور هنوز دل خوش به وعده های غرب کرده اند.

کد خبر 350027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.