نگاری: سپاهان بازیکنان کلیدی دارد/ نمازی سبک جدیدی به فوتبال ایران وارد می کند

یک کارشناس فوتبال گفت: سپاهان از لحاظ جذب بازیکن، کادرفنی و سایر موارد، تیمی فنی تشکیل داده و باید به روز های آینده امیدوار باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوتن نگاری در مورد کیفیت لیگ برتر فوتبال ایران در دو هفته گذشته، گفت: در حال حاضر در مورد کیفیت فنی لیگ نمی توان نظر داد، اکثر تیم ها بازیکنان کلیدی خود را از دست داده اند و برخی تیم ها مثل سپیدرود رشت وضعیت مدیریتی مشخصی ندارند. هنوز آن چنان که باید و شاید نمی شود بازی فنی از تیم ها دید اما رفته رفته شکل تیم ها کامل می شود و می توانیم شاهد مسابقات زیباتری باشیم.

وی ادامه داد: این می تواند به این دلیل باشد که تیم ها به تازگی از مرحله بدنسازی خارج شده و به مرحله بازی رسیده اند و هنوز تیم ها به هماهنگی کامل نرسیده اند. مثلا  استقلال بسیار جوان شده و مثل تیم هایی است که تازه تشکیل شده اند.

این آنالیزور فوتبال در مورد وضعیت سپاهان در لیگ هجدهم، تاکید کرد: سپاهان، یک پوست اندازی نسبت به فصل گذشته داشت. ۱۰ بازی آخر فصل گذشته را من همراه سپاهان بودم و این دو تیم قابل مقایسه نیستند. تیم سال گذشته طلایی پوشان، تیمی در حد دسته های پایین تر بود و بازیکنان جوان، در پست های کلیدی بازی می کردند. ولی در این فصل، با آمدن بازیکنانی مثل کیانی و ایرانپوریان شرایط بهتر شده و در هر پست، بازیکنانی کلیدی بازی می کنند.

نگاری افزود: نتیجه دیدار سپاهان و سپیدرود صرفاً بر حسب توانایی سپاهان نبود، این تیم خوب است اما هنوز به اوج خود نرسیده است و نتیجه دیروز، بیشتر به دلیل به هم ریختگی تیم سپیدرود بود که هنوز وضعیت مشخصی ندارد. سپاهان از لحاظ جذب بازیکن، کادرفنی و سایر موارد، تیمی فنی تشکیل داده و باید به روز های آینده امیدوار باشد.

این کارشناس فوتبال با اشاره به بازی ذوب آهن و استقلال خاطر نشان کرد: دیدار این دو تیم یک جنگ تمام عیار بود، فارغ از تصمیمات داوری شاهد بودیم که هیچ یک از دو تیم نمی خواستند بازنده از بازی خارج شوند. بازی به دلیل مصدومیت بازیکن ذوب آهن و اخراج بازیکنان دو تیم از شکل نرمال خارج شد اما هر دو تیم می توانند با ترمیم نقاط ضعف به روز های اوج برگردند. نمازی زاده به زمان احتیاج دارد و می تواند سبک جدیدی به فوتبال ایران وارد کند.

وی در مورد تیم هایی که پتانسیل حضور در کورس قهرمانی را در فصل هیجدهم دارند، عنوان کرد: سپاهان، ذوب آهن و پرسپولیس تیم های خوبی هستند که شروع قابل قبولی داشتند اما حضور در کورس قهرمانی به فاکتور های زیادی بستگی دارد. تیم ها برای رسیدن به قهرمانی برناه ریزی های متعددی باید انجام دهند و افکار خود را فقط به جذب بازیکن معطوف نکنند.

نگاری اضافه کرد: فکر می کنم امسال شاهد جذابترین لیگ خواهیم بود، اما باید چند هفته صبر کرد تا تیم ها به شرایط آرمانی که مد نظر کادر فنی است برسند و بعد از آن رقابت های جذابی را شاهد باشیم. در هفته دوم بازی های پرگلی را شاهد بودیم، ثبت ۲۶ گل در ۸ مسابقه آمار فوق العاده ای است و میل به هجوم و برتری تیم ها را نشان می دهد.

کد خبر 349985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.