واردات بی رویه کالا اقتدار نظام را زیر سوال برده است

 نطنز-امام جمعه نطنز گفت: دولت باید از واردات بی رویه کالا که اقتدار نظام را زیر سوال برده، جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام روح الله امینی  در خطبه های امروز با اشاره به نوسانات بازار ارز، طلا، سکه، مواد غذایی و اقلام مورد نیاز مردم، اظهارکرد: امروز دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب و القای ناکارآمدی نظام است.

وی با بیان اینکه برخی از این مشکلات مربوط به وجود فساد در دستگاه های دولتی است، افزود: ناکارآمدی، کم کاری و عدم توجه به مسائل و مشکلات از سوی برخی از مسئولان از دیگر دلایل بروز مشکلات در جامعه است.

امام جمعه نطنز با تأکید بر اینکه مسئولان ناکارآمد باید از بدنه دستگاه ها خارج شوند، خاطرنشان کرد: باید از فکر و توان جدید و جوان برای رفع مشکلات کشور استفاده شود.

امینی با بیان اینکه دولت باید از جوانان متخصص ایرانی استفاده کند، تصریح کرد: برخورد قاطع با مفاسد باید از سوی دولت با جدیت بیشتری دنبال شده و دولت باید مبادی و گلوگاه های فساد را ببندد.

امام جمعه نطنز با اشاره به اینکه واردات بی رویه سبب نابودی بسیاری از صنایع و بخش ها شده است، افزود: دولت باید از واردات بی رویه که اقتدار نظام مقدس اسلامی را زیر سوال برده جلوگیری کند.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه های سیاسی و اقتصادی نیازمند خانه تکانی بزرگی هستیم، اظهار کرد: این موضوع باید از سوی دولت مورد توجه ویژه قرار گیرد تا افراد ناکارآمد کنار رفته و به جای آنها نیروهای متخصص و جوان وارد میدان شوند.

امینی با بیان اینکه نبود شفافیت و صداقت با مردم سبب بروز بسیاری از مشکلات و سوء استفاده دشمنان از شرایط شده است، تصریح کرد: دولت شرایط را برای جامعه شفاف سازی کرده و با مردم صادق باشد.

وی همچنین در ادامه به سخنان ترامپ در زمینه آمادگی برای مذاکره با ایران نیز اشاره کرد و یادآورشد: نباید اجازه دهیم فردی همانند ترامپ به خود اجازه این سخنان بدهد و عده ای نیز در داخل از این مذاکره حمایت کنند. 

کد خبر 349930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.