بی توجهی مسئولان به جاده بادرود -کاشان مردم را به ستوه آورده است

نطنز-امام جمعه بادرود گفت: بی توجهی مسئولان وزارت راه و شهرسازی نسبت به عدم تکمیل باند دوم بادرود-کاشان (جاده مرگ) مردم را به ستوه آورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود با اشاره به توطئه دشمن علیه ملت و حکومت ایران اسلامی اظهار کرد: دشمن هر روز مردم را برای آشوب در خیابان‌ها تحریک می‌کند، غافل از این که مردم ایران اسلامی با بصیرت هستند و هدف این دشمنی‌ها را می دانند.

وی با تاکید بر اینکه  مدیران کشور در رفع مشکلات مردم تلاش کنند، گفت: باید قبل از آن که مردم لب به گلایه باز کنند، برای رفع مشکلاتشان کار کرد، مردم ولی نعمت انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه بادرود با اشاره به شرایط بدی که در کشور در حوزه صنعت و اقتصاد ایجاد شده است، افزود: مردم نسبت به هم حس انسان دوستی داشته باشند، بازاریان در این وضعیت اجناس خود را احتکار نکنند و قوه قضاییه نیز باید با مفسدان اقتصادی و احتکار کنندگان برخورد قانونی کند و با افرادی که شایعه پراکنی در مورد کمبود اجناس و سوخت می‌کنند، نیز برخورد جدی شود.

قاسمی افزود: مسئولان و مدیران باید روزنه های خلاف را باز نگذارند، ایجاد نگرانی برای مردم اثرات ناگواری دارد، باید در کشور آرامش ایجاد کرد.

خطیب جمعه بادرود با اشاره به هفته ملی کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه ای اظهار امیدواری کرد: در شرایط امروز کشور مسئولان باید با توجه به مهارت های فنی و حرفه ای تحولات بزرگی در زمینه تولید ملی در منطقه به وجود آورند،

وی همچنین از بی توجهی های مسئولان راه و شهرسازی نسبت به تکمیل باند دوم (جاده مرگ)جاده بادرود به کاشان انتقاد کرد و گفت: بعد از گذشت چندین سال از آغاز این طرح هنوز این معضل به عنوان اولویت اول مردم منطقه که جان آن ها را تهدید می کند، رفع نشده و بودجه لازم برای تکمیل آن به پیمانکاران پرداخت نمی شود.

امام جمعه بادرود با اشاره به سخنان اخیر آخوندی در مورد تحولات بی سابقه در جاده های کشور تاکید کرد: با وجود اینکه در جاده بادرود_کاشان روزانه جان افراد در خطر است مسئولان راه و شهرسازی نسبت به رفع این معضل وظیفه دارند و امیدواریم تا قبل از اینکه مردم منطقه شاهد حوادث ناگواری باشند این طرح به سرانجام برسد.

وی همچنین از بی توجهی وزیر ورزش و جوانان به مردم بادرود انتقاد کرد و افزود: متاسفانه وزیر در سفر خود به شهرستان نطنز به جوانان و ورزشکارانی که یک روز تمام مقدمات استقبال از وی در بادرود را فراهم کرده بودند توجهی نکرد.

کد خبر 349929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.