عبور از شرایط سخت اقتصادی نیازمند وفاق ملی است

لنجان-امام جمعه زاینده رود گفت: امروز مسئولان باید در میدان عمل و در کنار مردم حضور داشته باشند چراکه عبور از شرایط سخت اقتصادی نیازمند وفاق ملی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت السلام حسن صفرزاده تهرانی در جمع نخبگان شهرستان لنجان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: مشکلاتی که برای معیشت مردم به وجود آمده سبب نگرانی همگان شده است و این موضوع شایسته مردمی که همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند، نیست و انتظار داریم تا در حد توان مسئولان پیگیر این مشکلات باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در همه حال یار و یاور مردم باشند، افزود: امروز مسئولان باید در میدان عمل و در کنار مردم حضور داشته باشند و تا آن جایی که امکان دارد رعایت حال مردم را بکنند، چراکه عبور از شرایط سخت اقتصادی نیازمند وفاق ملی است.

امام جمعه شهر زاینده رود با بیان اینکه مردم باید در حوزه اقتصادی در کنار یکدیگر حضور داشته باشند، تصریح کرد: در طول تاریخ شاهد بوده ایم با وحدت و یکپارچگی مردم ایران اسلامی نقشه های شوم دشمنان همواره نقش برآب شده بر همین اساس در شرایط سخت اقتصادی امروز مردم و مسئولان باید همچون دوران هشت سال دفاع مقدس هوشیارانه عمل کنند.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی دشمن درصدد بود تا با راه انداختن جنگ سخت، نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند، ادامه داد: امروز دشمن در صدد است تا با ایجاد مشکلات اقتصادی به این هدف شوم خود دست پیدا کند، اما نباید فراموش کرد اصناف و بازاریان از چهره های موثری به شمار می آیند که در کنار دیگر مردم با حمایت های مادی و معنوی خود، می توانند موقعیتی را فراهم کنند تا همانند زمان جنگ بسیاری از سختی ها را پشت سر بگذاریم.

صفرزاده تهرانی اضافه کرد: با پیروزی رزمندگان اسلام در  جنگ تحمیلی آن هم با پیروی از ولایت فقیه، انقلاب اسلامی توانست در دو عرصه داخلی و خارجی موفقیت های بزرگی را به دست آورد و امروز نیز در جنگ اقتصادی باید اصناف و بازاریان نقش خود را به درستی ایفا کنند چراکه خدا برکت به رزق و روزی افراد می دهد.

وی عنوان کرد:جوسازی ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمن حکایت از درستی راهی است که امام خمینی(ره) پیش روی ما قرار داد.

امام جمعه زاینده رود در ادامه با اشاره به سخنان سردار سلیمانی گفت: سخنان سرلشکر سلیمانی در جواب یاوه گویی های ترامپ و وزیر خارجه وی بسیار به‌موقع، سنجیده و مقتدرانه بود و اقتدار، انسجام و صلابت نظام را به نمایش گذاشت.

وی یادآور شد: اقدام نمایندگان مجلس شورای اسلامی و طرح سؤال از رییس جمهور و همچنین نامه آنان مبنی بر تغییر تیم اقتصادی دولت، باید با هدف رفع مشکلات موجود کشور دنبال شود، اما نکته مهم دیگر در این میان آن است که نمایندگان مجلس نیز خود باید با خلع قانون های زاید و وضع قوانین صحیح در خصوص برخورد با مفسدان اقتصادی مسیر رفع مشکلات و مسایل اقتصادی را هموار کنند.

کد خبر 349912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.