نمازی: مسلمان با توپ بازیکن خطرناکی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: معمولا تیم های مقابل بازیکنی مثل مسلمان را کاملا آنالیز می کند و محسن هم متقابلا باید بیشتر تلاش کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نمازی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با استقلال گفت: بازی سختی داشتیم، البته فکر می کنم که در نیمه اول یک بازی منطقی را ارائه دادیم که به گل هم رسیدیم. روی یک اشتباه انفرادی گل دریافت کردیم که انسجام تیمی ما را به هم زد. البته آسیب دیدگی حبیب زاده که جدی است و فکش شکسته است، به ما ضرر زد. هفته پیش مرتضی تبریزی و حالا یک مهاجم دیگر را هم از دست دادیم.

وی افزود: باز هم به بازی برگشتیم و گل دوم را روی ضربه ایستگاهی زدیم ولی باید بهتر و هوشیارتر کار کنیم، در این مسئله کم گذاشتیم و این باعث شد که استقلال بازی را در دست بگیرد. آن ها باز هم روی اشتباه انفرادی، به گل رسیدند اما از بچه ها راضی هستم. بعد از کارت قرمزی که محمدزاده دریافت کرد حدود ۱۶ دقیقه با یک نفر کمتر توانستیم بازی کنیم و همین که یک امتیاز را از بازی گرفتیم، مهم بود چرا که بچه ها جنگندگی خود را نشان دادند و امیدوارم باز هم روی نوار پیروزی برویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد قاسم حدادی فر تاکید کرد: او مهره مهمی است اما باید دقایق حضور او در زمین را مدیریت کنیم، بچه های دیگر باید جایی که او کم می آورد بیشتر زحمت بکشند ولی من از بازی قاسم راضی هستم. در سیستم ما هافبک دفاعی بسیار تنهاست، بازیکنان کناری باید به او کمک کنند و کا هم بایددقایق بازی قاسم را مدیریت کنیم و در صورت لزوم به او استراحت بدیم.

امید نمازی در خصوص وضعیت حبیب زاده خاطر نشان کرد: تنها چیزی که می دانم این است که فک او شکسته، حداقل ۲ ماه از میادین دور است و به دلیل اینکه در تغذیه او هم مشکل ایجاد می کند، از لحاظ فیزیکی هم ضعیف می شود.

سرمربی ذوب آهن در مورد بازی محسن مسلمان تصریح کرد: در این دو هفته ازمحسن راضی کننده بود. فکر می کنم او در برخی مواقع باید بیشتر تلاش کند، نه فقط در کارهای دفاعی، بلکه در پیدا کردن فضا هم باید تمرکز کند. مسلمان با توپ بازیکن خطرناکی است، معمولا تیم های مقابل بازیکنی مثل مسلمان را کاملا آنالیز می کند و محسن هم متقابلا باید بیشتر تلاش کند.

او در مورد علت افت تیمش در نیمه دوم، گفت: دو تعویض اجباری داشتیم و روی یک اشتباه از ادی هرناندز گل دریافت کردیم، در نیمه دوم هم مثل نیمه اول خوب شروع نکردیم و بعد از کارت قرمز، مجبور بودیم که عقب بکشیم.

کد خبر 349903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.