درخشش "حد" در جشنواره آمریکایی "پیک اسکیل"

فیلم کوتاه "حد" به کارگردانی "جواد دارایی" و با موضوع مسایل و مشکلات معلولان، موفق به کسب دو جایزه از جشنواره آمریکایی "پیک اسکیل" شد.

به گزارش ایمنا،  فیلم کوتاه «حد» ساخته "جواد دارایی" که در جشنواره "پیک اسکیل" نامزد دریافت جایزه در بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری و بهترین فیلم دانشجویی شده بود، موفق به کسب دو جایزه بهترین فیلم کوتاه و بهترین فیلم دانشجویی شد.

سومین دوره جشنواره "پیک اسکیل" در نیویورک برگزار شد و فیلم کوتاه "حد" با موضوع مسایل و مشکلات معلولان در اسلام‌آباد کرج فیلمبرداری شده است. "حد" فیلم کوتاه هفت دقیقه‌ای است که با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ساخته شده و بیشتر عوامل تولید آن از کارکنان صدا و سیمای مرکز البرز هستند.

نویسنده، کارگردان، مدیر فیلمبرداری، تدوین و کالریست این فیلم جواد دارایی است و تهیه کنندگی و مدیریت تولید را آرزو بلالی دهکردی به عهده داشته است. هم‌چنین هادی ساعد محکم به عنوان صدابردار و رضا بیگی صداگذار فیلم حد هستند و موسیقی متن توسط سهیل صفریان ساخته شده است. مهدیس سیدالهاشمی در بخش گریم، وحید مزاجردی به عنوان عکاس، بهروز قربانی مدیر نورپردازی و دستیاران فیلمبردار نیز امیر علیپور و صادق علیزاده بوده اند. ضمن اینکه دستیار کارگردان، طراح استوری بورد و پوستر توسط ملیکا بلالی تهیه شده و سرمایه گذار این فیلم نیز موسسه خیریه بیماران تهی دست قائم است.

در فیلم "حد" داوود معینی کیا، کریم قلی زاده، هخا بازرگان، فرهاد قطبی، بردیا هوشنگی، مهدیس سیدالهاشمی و نوا مسلمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: مهر

کد خبر 349858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.