تنش های داخلی از فشار خارجی نشات گرفته است

دهاقان –معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: تنش های داخلی و نابسامانی های ارزی از فشارهای خارجی دشمنان نشات گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حمیدرضا طباطبایی در جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان اظهار کرد: در دو ماهه اخیر شرایط اقتصادی کشور بسیار سخت شده و این معضل حاصل تهدیدات رییس جمهور آمریکا و تنش های خارجی است.

وی با اشاره به عدم ثبات قیمت ارز و طلا و افزایش گرانی ها گفت: این مسائل مدتی است که سبب نگرانی مردم ایران شده و دولت برای کاهش این نگرانی ها برنامه هایی دارد که هرچه زودتر عملی خواهد کرد.

معاون استاندار اصفهان از مسئولان درخواست کرد: در چنین شرایطی با ایجاد همدلی و رسیدگی به مطالبات فشارهای اقتصادی بر مردم را کم کنید.

طباطبایی با اشاره به روز خبرنگار خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه رسالت رسانه اطلاع رسانی به مردم است، اصحاب رسانه باید بدانند در شرایط امروز کشور دامن زدن به بعضی مسایل به صلاح نیست نباید مشکلات را بزرگ تر از آنچه وجود دارد انعکاس دهیم چرا که این کار سبب می شود تا برخی افراد سودجو از این خوراک خبری بر علیه کشور استفاده کنند.

وی با اشاره به نقش فضاهای مجازی در تشدید تنش ها، گفت: برخی افراد با هدف ایجاد تنش و ملتهب کردن اوضاع داخلی کشور با انتشار فیلم و عکس به مسائل کشور دامن می زنند که مسئولان باید برخورد قاطعی با این افراد داشته باشند.

کد خبر 349803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.